Sort:  

Copying/Pasting content (full or partial texts, video links, art, etc.) with adding very little original content is frowned upon by the community. Publishing such content could be considered exploitation of the "Hive Reward Pool".

Please refrain from copying and pasting, or decline the rewards on those posts going forward.

If you believe this comment is in error, please contact us in #appeals in Discord.

Thank you! I'm going to decline the rewards. I am not looking to receive rewards for these videos. These videos are for me to watch and share with my friends.

як1 пропозиції? за допис ?

Ключове слово - "довіра".
А далі все залежить від того, на скільки хто кому довіряє.
Якщо довіра взаємна, тоді все буде прекрасно для всіх.

Двозначне вираження.

Тобто?
А має бути однозначне і однобоке вираження?

Коли я намагалася вдуплитися в символізм Аргуса прийшла до висновку що це підсвідомість.

Тож ти про довіру до неї, чи до тебе, я зрозуміти не можу ?

Довіра до неї і її до мене.

Ти мене лякаєш своїми дописами :)
Про Агрус теж мені дуже дивний...
Я починаю сумніватися, що я інкогніто )))

Мене вони теж лякають)

Але я так хотіла в чомусь самовиразитися, що не можу відмовитися від такого шансу.

Я просто себе там у дописі упізнав. І навіть не один раз ))) Якщо я інкогніто, то мені дивно таке читати про себе собою ))
Я точно інкогніто?

То просто збіг і твоя підсвідомість чудить :)