Справжній природжений український снайпер, який спростовує міфи про професію.

in #ualast year

Дуже приємно було переглянути про військового, який вижив після страшної ситуації на фронті.
Я й не здогадувався, що він снайпер, але бачив про нього раніше сюжети й читав статі.
Освічений цікавий розумний хлопець без видуманих історій чи надуманих фарб, якими розмальовують свої професії деякі особи. Класно чути, що ні я цього не бачив, або я цього не чув, у мене такого не було, це не правда. Отаким людям віриш та довіряєш. Надіюся, що він себе ще зможе гарно реалізувати в житті, адже такі люди формують суспільство по справжньому, а не використовують його для реалізації себе та збагачення й маніпуляції. Я радий, що ти вижив та власним прикладом показуєш цінність життя та цінність тверезості й адекватності у будь-яких ситуаціях, а твоя простота є істина, про яку всі ми забуваємося.