Пам'яті сина

in #ua4 years ago

80869473_1026112544388994_1773996285532045312_n.jpg
17 грудня, в день нашого з чоловіком весілля, пішов наш синочок Іванко за горізонт..
Не було жодного дня, щоб я не згадала про нього ... Щоб не заплакала ... Хоча, читаю, слухаю, дивлюся відео в інтернеті, де говорять про те, що цього робити не можна. Стверджують, що там, де душа знаходиться зараз, їй краще, ніж мені на землі. Що це егоїзм - постійно смикати душу. Дочка теж просить мене по телефону - прибрати Ванічкін портрет зі столу.
Але я прочитала один раз притчу про одного святого.
Він потрапив в рай, йому щодня ангели приносили страву, що його душа бажала. А одного разу не принесли. Він запитав: "Господь, в чому я завинив перед Тобою?" А Господь відповів йому: "Сьогодні померла остання людина на землі, яка про тебе пам'ятала і молилася за тебе" ... Тому я продовжую запалювати свічки і щодня молюся за сина.. Це єдине, чим я можу йому допомогти на такій відстані ...
У Ванечки з дружиною не було дітей 14 років. Коли одного разу все ж щастя трапилося - дружина його завагітніла, Ванечка захворів смертельною хворобою. А він так мріяв в цьому житті тільки про одне: потримати на руках свою дитину. Дякую Богу, що мій син дожив до народження дочки Ганнусі.
Коли вона народилася, синку сказав: "Треба ж, як вона схожа на мене. Іванко - тільки дівчинка!" Чотири місяці він бавив її, носив на руках, купав, возив в колясці, знімав відео про неї. Вона завжди, побачивши його, починала радісно посміхатися.
Іванко знав, чим все закінчиться, тому, поки ще міг ходити, попросив дружину зробити в фотоательє сімейне фото, як ми зрозуміли - на вічну пам'ять ... Перед самим Новим роком він купив величезну штучну ялинку - в подарунок доньці. Це був його останній подарунок ... Так сталося, що він не дожив до Нового року.
Пішов Іванко тихо, власне кажучи, як і жив. Він був надзвичайно доброю і чуйною, незвичайно жартівливим і світлою людиною. Лікарі призначили йому наркотики, знаючи, які це болі, але він відмовився...
Я читала, що старці теж відмовлялися від знеболювання ...
Зі сльозами згадую, як він завжди запитував, як у мене здоров'я, просив, щоб я берегла себе ...
Світла пам'ять найкращого синові в світі ... Я йому встигла про це сказати однієї ночі, коли випадково при ньому заплакала, думала, що він спить.
А він запитав: "Навіщо, мама?" Я сказала, що плачу, тому що люблю його більше за всіх у світі ... І потім повторювала йому це щоночі, коли робила уколи і розтирала його мазями ... У наступному пості я розповім про Ганні, яка, як дві краплі води стає схожою на свого тата ...
Пишу, щоб ангели почули мене, я пам'ятаю, я молюся, я люблю Іванка і буду любити більше всіх в світі ...

81032802_1025634607770121_1137657787837317120_n.jpg