Jsem tu nový / I am new here

in #universe7 years ago (edited)

Zdravím všechny! Po internetovém světě chodím s přezdívkou loticzek a všemožnýma cestama jsem se dostal až sem. Těším na spoustu informací o kryptoměnách, vesmíru, cestování po Zemi a nových technologiích. Sám se pokusím přidávat nějaké články o věcech, které mě zajímají.

Hello everyone! In the world of the internet I was known with the nick name loticzek and I have come to various paths here. I look forward to a lot of information on cryptocurrencies, Universe, traveling on Earth and new technologies. I will try to add some articles about things that interest me.

Sort:  

Vítej na steemit.

Vítej mezi nami steemiany.
Na začátek, tě ale hned zkritizuji. První posty s představením sebe sama se davaji do tagu introducemyself , apod. , tam zaujmes vetsi mnozstvi lidi a je to tag vlastně pro to určený.
Dalši vec. Češi jsou zde takovou "novinkou", takže nečekej, že mezi nami zbohatnes , to teprve prijde , každopádně jsme rádi , že tu mame dalšího českého steemiana, který nám tady tu českou komunitu zase rozšířil. ;)

P.S. omlouvám se za ty chyby co jsem tu nasekal. Psal jsem z mobilu a mam vyplé automatické opravování. :)

Hello! Welcome to the Steemit Community! Nic ze špatných tagů nedělej =) Budu tě sledovat a těšit se na zajímavé články. (můžeš juknout i ke mě jsem tu také nově přidávám jak je čas)