Sort:  

@atli abi bu şerefsizin flagladığı herkesi haberdar ettim. @eser koçum hadi beni flagladın beni beğenen yada benim beğendiğim suçsuz insanlardan ne istedin? Sadece bu soruma cevap ver.üstelik başıma @cheetach ı sardın. önemli değil ben onu siker atarım da seni @atli nin elinden kim alacak? ben steemitte herkesi beğendim yada herkese sbd gönderdim hepsine mi downwit yapacaksın ? ilk gelen sbd yi @ned e göndereceğim hadi git onuda downvoit et.Biz @atli abi ile buraya yeni gelen gördüğümüz herkese karşılıksız sbd gönderirirz destekleriz ve onlardanda sadece tek şey isteriz onlarda yeni gelenlere bizim onlara yardım ettiğimiz kadar yardım göndermeleri.ama sen ve senin gibi salaklar bunu bilmez. git tr nin en eskilerine sor sana @atli yi anlatsınlar steeminatör3000 monomyth damla onlar iyi tanır............