You are viewing a single comment's thread from:

RE: Turkish translation series of Microsoft MakeCode part#6

in #utopian-io6 years ago

merhabalar bu projenin fransızca çevirisine girmek istiyorum başka yapanda yok şu anda müsait yani proje sahibine ve menagere msj attım cvp felan geldiği yok ama projeye giremiyorum genelde de projelerde bu çıkıyo baktım projenin türkçe olanını hep siz çevirmişsiniz projeye nasıl katılım sağladınız ve o msj ekranı kim tarafından konulmuş şayet proje sahipleri koymuş olsa neden cvp vermesinler birkaç gün oldu yine gönderdim siz projeye nasıl girebildiniz rica etsem bana yardımcı olurmusunuz bu konuda ilginç bir durum siz nasıl yaptınız ben sadece fransızcasına girmek istiyorum ama cevap verebilirseniz sevinirim kolay gelsin bol kazançlar

Sort:  

Maalesef Utopian-io platformunun çeviri kısmı, çöktü denebilir. Biraz geç kaldınız. Bu arada proje sahibi koyuyor o ekranı evet ve onu ikna edecek bir şey yazdımi, ve beni kabul etti.

benimde bugün nihayet daha önceki yine fransızca olan başvurum kabul edilmiş umarım buna da cvp gelir yine de cvbınıza çok teşekkür ederim bol kazançlar dilerim