Even een testblog, nuttig voor nieuwe Steemians en Dummie's!

in #vetgedrukt6 years ago (edited)

Met de hastag beginnen op een nieuwe regel of in elk geval na 'Enter' levert het volgende op:

Alles wat ik nu typ is vetgedrukt en groot, tot de volgende enter.

Nu is alles weer normaal. Nu zou je tot 6x # kunnen gaan heb ik begrepen, we gaan weer testen, achtereenvolgend: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6x.

Dit is 0

Dit is 1

Dit is 2

Dit is 3

Dit is 4

Dit is 5
Dit is 6.

1 vet woord maak je met 2x * direct het woord, direct gevolgd met weer 2x *
Cursief doen we door aan beide zijden van het woord maar één sterretje te gebruiken.
Ook kun je de sterretjes vervangen door underscores: Test.
2x underscore geeft: woord. Vet dus. Nu gaan we voor 3x underscore, woord, 3x underscore.
woord. Dan wordt het vet én cursief dus. Weer wat geleerd toch? Ik wel.

Belangrijk; Na één of meer Hashtags op een nieuwe regel volgt altijd 1 spatie, anders wordt het een tag.

Een vette/grote(re) tekst begint in dit geval met 3 hashtags, gevolg door 'spatie' en dan de zin.

Op dezelfde manier maar nu cursief erin door aan beide zijden van het woord een enkele underscore te gebruiken.

Hopelijk was dit voor u een nuttig blog!

Sort:  

Goede tips. Het maakt de tekst alvast wat mooier :)

Dank je Kitty, ik heb veel van jou geleerd! ;)

Dat cursief had ik nog niet LOL

Ok, haha! Nou, blij dat je ook wat aan mij hebt! ;-D

Leuk uitgelegd zo voor dummies!

Dank je wel Anouk! Wie had ooit gedacht dat nota bene ik hier iets uit ga leggen... Whahaha!

Zo is het voor elke nederlandssprekende steemian duidelijk ... alleen ik zou even een tag veranderen in #alldutch

Dan wordt de blog ook gezien door de moderatoren van Alldutch!

Goed dat je het zegt Hetty, niet handig van me. Dank je wel!