Vlog#4 - Tartak (urbex)

in #vlog6 years ago (edited)


siema witam w pierwszym filmie na moim nowym kanale Dtube
zapraszam do oglądania i dzięki za każde wsparcie w postaci łapki w góre :D

link do youtube:


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Ciekawy film oraz miejsce :D

Congratulations @survimon! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

No na przestrzeni ostatniego czasu, coraz lepsze filmy Szymon. Oby tak dalej!

wez idz do jakiegos zamku a nie chodzis po jakis domkach jak w majkrafcie

to niezle zarobki xd gowno tu sie da zarobic jedynie jak maz widownie w innym serwisie

prosze pana xD od wczoraj już 70 groszy zarobiłem mająć 9 subów xD

@kubenq ta, już byś chciał od pierwszych postów "zarabiać"
trzeba sobie zbudować widownie najpierw, systematycznie dodawać publikacje, posty...
nikt ci nie nie da za darmo. Jeśli będziesz tworzyć regularnie i po angielsku to z czasem może się udać.

Ja nic nie tworze, nie piszę, nie jestem blogerem. Kilka razy zrobiłem stream na Dlive, a na jednym z nich i "zarobiłem" w przeliczeniu steem dolarów na złotówki jakieś 160zł, tak po prostu bo mi admin o silnym koncie dał lajka za kilka procent siły swojego głosu.

no i miałeś dodawac nowe vlogi? :D