တခါက

in #wafrica6 years ago

ေနာင္တ=ျပဳ ႔သင့္သသည္ကိုမျပဳ မိ မျပဳ သင့္သည္ကို ျပဳမိသည့္အတြက္ အခ်ိန္လြန္မွ ပူေဆြးေသာက ေရာက္တက္ခ်င္း။
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
အိပ္မေပ်ာ္ေသာသူအတြက္ ညတာသည္ ရွည္းလ်ွားလြန္းလွေပသည္။လူႏွစ္ေယာက္ အနီးနားတြင္ရွိေနေသာ္လည္း မသိသလို။ကြ်န္ေတာ္ထံမွသက္ျပင္းမ်ားနဲ႕သူမထံမွရိႈက္သံမ်ားေရာေထြးေနေတာ့သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ဒီညကို လြန္ေျမာက္ေစဖို႔ ႀကိဳးစားျပီးအိပ္ႀကည့္သည္ မရ။ကြ်န္ေတာ့ရဲ႕ကိုယ္ေပါ္မွာေနျပီး ကြ်န္ေတာ္ျဖစ္ေစခ်င္တဲ႕ ဆႏၵကို ျဖည္းဆည္းမေပးေသာ မ်ာက္လံုးတစ္စံု ကို စိတ္ဆိုးမိပါတယ္။အိပ္၍မေပ်ာ္ေတာ့ စိတ္အစဥ္က သြားခ်င္ရားသြားျပီး လြင့္ျခင္ရာလြင့္ေနေတာ့သည္။စိတ္၏ေခါ္ေဆာင္ရာေနာက္ကို လိုက္ရင္းနဲ႕ ညေနက အျဖစ္ပ်က္သို႔ ေရာက္ရွိသြားပါေတာ့သည္။

ကြ်န္ေတာ္လို သာမာန္ဘြဲ႕ တစ္ခုသာရထားျပီး အသက္ေမြးဝမ္းေႀကာင္း ပညာမတက္ေသာ ဘြဲ႕ရျပီး ထမင္းအိုး မေသျခာတဲ႕ လူတစ္ေယာက္အတြက္ ကားေမာင္းပညာဟာ ထမင္းတစ္အိုး မဟုတ္ပါလားဗ်ာ။ကြ်န္ေတာ့ကို ထမင္းတအိုး တည္ေပးတဲ႕ ဆရာကို ေက်းဇူးလည္း တင္မိတာေပါ့။ဆရာက ကြ်န္ေတာ့ကို ကားေမာင္းပညာကို သင္ေပးျပီးမႀကာခင္မွာပဲ ေရႀကည္ရာျမက္ႏုရာသို႕ ေျပာင္းသြားသည္မွာ ၃ႏွစ္ေလာက္ရွိျပီေလ။ႀကားထဲမွာလည္း မေတြ႔ျဖစ္ႀကပါဘူူ ဆရာကမအား ကြ်န္ေတာ္ကမအားနဲ႕ ဒီေန႔မွ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ ေတြ႔ျဖစ္ေတာ့ ဝမ္းသာမိတာေပါ့။

ကြ်န္ေတာ္ကကုမၸဏီကေပးတဲ႕(၆)ခန္းတြဲလိုင္းခန္းမွာေနပါတယ္။ကြ်န္ေတာ့ဇနီးနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ ႏွစ္ေယာက္တကမၻာေပါ့။မနက္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္က ထမင္းထခ်က္ေပးတယ္ သူမကပင္ပန္းတယ္ေလ နားေစခ်င္တာေပါ့။သူမအလုပ္က အထည္ခ်ဳပ္မွာဆိုေတာ့ မနက္ ၇ခြဲမွ ည ၈နာရီေလာက္ထိ အေပါ့သြားျခင္တာေတာင္ အျမန္သြားျပီး စံခ်ိန္မွီေပးႏိုင္ဖို႔ အဆက္မပ်က္ အသည္းအသန္ လုပ္ေနရေတာ့ အရမ္းပင္ပန္းတယ္ေလ။သူမပင္ပန္းတာကို မႀကည့္ရက္လို႔ အလုပ္ထြက္ခိုင္းတာကို `မထြက္ပါဘူး ပိုက္ဆံမေလာက္ရင္ ကို စိတ္ဆင္းရဲရမွာေပါ့ ကို စိတ္မဆင္းရဲ ေစခ်င္ဘူး ေနာင္ သဲတို႔ ပိုက္ဆံစုမိလို႔ ကိုယ္ပိုင္အလုပ္ လုပ္ႏိုင္မွ သဲ ဒီအလုပ္ကထြက္မယ္ အခုအလုပ္ထြက္ဖို႔ မေျပာနဲ႕ေနာ္´ဆိုျပီး အျပံဳးေလးနဲ႕ ေျပာတက္တဲ႕သူမကို ကြ်န္ေတာ္ အသည္းေပါက္မတက္ ပိုခ်စ္သြားမိတယ္။

ဒီလိုနဲ႕ သူအတြက္ထမင္းခ်ိဳင့္မွီဖို႔ ကြ်န္ေတာ္က မနက္ေစာေစာ ထမင္ထခ်က္ေပးတယ္။သူမထမင္းစားဖို႔ ျပင္ဆင္ေပးထားတယ္။သနပ္ခါးေသြးေပးတယ္။သူမကလည္း ၆နာရီေလာက္ဆို အိပ္ယာထ ေရမိုးခ်ိဳးေပါ့။ျပီးရင္ ကြ်န္ေတာ္ အသင့္လုပ္ေပးထားတဲ႕ သနပ္ခါးလိမ္းတာ ထမင္းစားတာလုပ္နဲ႕ နံနက္ ၇ နာရီေလာက္ျဖစ္သြားတယ္။အားလံုးျပီးသြားေတာ့ သူမကို စက္ဘီးအစုတ္ေလးေပါ္ထိုင္ခိုင္း ကြ်န္ေတာ္ကနင္းနဲ႕ သူမရဲ႕အလုပ္ကို လိုက္ပို႔ေပးတယ္။ေရွ႕ကေနကြ်န္ေတာ္က စက္ဘီးနင္း သူမကေနာက္ေနခါးေလးဖတ္ ကြ်န္ေတာ္ေခြ်းထြက္လာရင္ သူမကသုပ္ေပး ႏွစ္ေယာက္သား တီတီတာတာေလးေတြေျပာနဲ႕ကိုထီးရဲ႕ သီခ်င္းထဲကလိုေပါ့ဗ်ာ ေမာေတာ့ေမာတာေပါ့ ဒါေပမယ့္ မေမာဘူးေပါ့ဗ်ာ။

Credit source image
@zinminnaing

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!