İki sosisli iki sade

in #waivio2 years ago

Bir doktor, hemşiresi ile buluşmalara başlar. Bu buluşmalardankısa bir süre sonra, hemşire gelir ve hamile olduğunu söyler. Fakat doktor, bu olayı karısının duymasını istemediğinden,hemşireye bir miktar para verir; İtalya'ya gitmesini veçocuk doğana kadar orada kalmasını ister. Hemşire,"Bebeğin doğdugunu sana nasıl haber vereceğim?"diye sorar. Doktor da; "Bana hemen bir kart gönderve arkasına "spagetti" diye yaz. Ben durumu anlarım.Başka bir açıklama yapmana gerek yok" der. Hemşireparayı alır ve uçağa binip İtalya'ya gider...Altı ay kadar sonra, bir gün doktorun karısı evdenarar ve doktora: - "Sevgilim, bugun postadan seninadına İtalya'dan postalanmış ilginç bir kart geldi.Fakat ne anlama geldiğini anlayamadım..." der.- "Peki karıcığım, ben akşama eve gelince sanagerekli açıklamayı yapacağım" der doktor vetelefonu kapatır. O akşam doktor eve geldiğinde;kartı alır okur ve kalp krizinden olduğu yere düşer.Acil yardım ve tibbi mudahelelerin sonunda doktorkendine gelir ve biraz rahatladıktan sonra acildekidoktorlar adamın elinde hala sıkı sıkıya tuttuğu kartıalır ve okurlar... "Spagetti, spagetti, spagetti,spagetti... İkisi sosisli ikisi sade!"
#luzumsuz