You are viewing a single comment's thread from:

RE: Navrat z Německa

in #waivio5 months ago

Zajímavé. Vždycky se necháš nějakými týpky přesvědčit k něčemu, co vlastně nechceš. Ale upozorňuju Tě, že odpovědnost za sebe máš Ty, a ne týpci. Pokud Ti to ještě nikdo neřekl. A obávám se, že v nevěstinci o city nejde, ale jen o placený sex. Pokud o něj nemáš zájem, cos tam lezl?

Celou dobu sis s nikým netelefonoval, že nevíš, že matka onemocněla?

Ta eura jsi nepůjčil, ale daroval. Od gamblera už zpátky nic neuvidíš. Nevím, jestli to byla rozumná investice.

Jinak, mám se jako všichni. Jak zasloužím. Nestěžuju si.

Sort:  

Protože k bordelu mě přemlouvaly vlastně všichni spolubydlici že o nic nejde že nemusí nic proběhnout. Mám to brát jako zkušenost.

Že onemocněla vím jen jak moc vážný to je jsem nevěděl .
Přišel jsem v životě o víc a chci věřit že mě nezklame za blbost se platí prostě jsem se nechal strhnout .