Sort:  

Mao ba sir, undang na bya unta kog steemit c noganoo g pangita ko sa fb cgeg pangumusta, , balik lge daw ko ingon lage siya sir post ko 1-3 kada adlaw..

Lahi naman gud ang steemit karon. Ge usab nila ang sistema.

Lage sir, ana tong amigo nako sa steemit na hinay daw tubo sa dollar.. Mao kabalik ko ana man cya na mag post lang daw ko ky ni balik balik na dw and steemit ng ka strikto daw.. Mskin pag himo ug account bag o naay twist .

Chance na nimo ni clang kay sila gyud ang nangita nimo.

Oo jud sir . wala bitaw mawala ani. Di man kaha ni illegal sir. Hahaha

Walay pagka illegal

^_^ padala siya package sir ug seeds, lol gusto kag mouse sir pra computer :) dghan ko g padal.an ko..haha

Uo ba, gae ko, maayo kay na close mo niya :0

Cge sir wednesday lanh kay anha ko syudad sir . oo sir tingala ko nya gi padal an gali kog almost 10k sir maong naulaw ko balik ko steemit. Lol ^_^

ahhhh yahaya oi, sa opis lng ang mouse ha :) apili pud ug snack kay naka 10k gud

Sure, last mn ko hatage ky nalooy cya wala daw ko internet. Haha

Cge, see you sa opis