You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Wartime Diary. Kyiv, Ukraine

in #warinukraine2 years ago

Радий за Вас! Впевнений, що інженери зараз значно цінніші. Тримайтесь і ПИШІТЬ!, весь світ спостерігає за Вами, це ТРЕБА використовувати.

Як все закінчиться, обов`язково напишете про відпустку в карпатах та незабутні повторні подорожі по Стамбулу. Та і маленька Сона, вже давно нічого не розповідала.

Про економіку гарно підмітили, ще один мотив Писати. З практики, для гарно сну можна використовувати виступи Арестовича та Кіма відразу пред сном. До зустрічі в коментарях.

Sort:  

Дякую )) Так, уже почали розуміти, що добровольків треба потроху сортувати за скілами. І це добре. А інженери, та ще й зв'язківці, на війні тим більше потрібні. А насправді писати важко... Я почуваюся як заложник свого ж блогу ) З іншого боку, це свого роду психотерапія. У психолога люди теж в основному просто розповідають.

Як все закінчиться, обов`язково напишете про відпустку в карпатах та незабутні повторні подорожі по Стамбулу. Та і маленька Сона, вже давно нічого не розповідала.

Не знаю, ким я буду після війни. Добре, якщо хоча б буду. Соню я до речі брала із собою у волонтерський центр, але не змогла викласти ті фото. Не знаю точно, чому.

Арестовича і Кіма я слухаю вдень ) На ніч намагаюсь про війну нічого не дивитись, вистачає звуків за вікном. Взагалі дивитись відео чомусь важко. Легше читати.

Добре, якщо хоча б буду...

Відставити паніку, ми не на Титаніку :)

Взагалі дивитись відео чомусь важко. Легше читати.

За собою і за іншими людьми помітив аналогічну ситуацію. Думаю це своєрідне пристосування необхідне для виживання, щоб не відволікати слух, який зараз перетворився на основний із видів сприйняття інформації. З іншої сторони, після відео морально відпочиваєш значно краще.

Бережіть сон, якщо є можливість запасіться легкими снодійними (що знайдете: рослинні препарати із вмістом хмілю та/або пустирника; Похідні мелатонінку (агнесті, віта-мелатонін); чи анксиолітики (атаракс, ноофен/бифрен, мебикар) на крайній випадок гідазепам та похідні фенобарбіталу: корвалол/барбовал). Краще починати в тому порядку, що я написав. Сон - найкраща профілактика для нашого психічного здоров'я.

Маю ще одненьку таблетку гідозепаму і тріттіко щи якось так. Але боюсь, що засну занадто місцо і не почую щось важливе. Тому краще так.

Сьогодні маю план Б - поспати в коридорі, де правило 2х стін. Якщо і там буду.боятись, то поїду до подруги в центр переночую.

Хороший список препаратів до речі ) У мене давно проблеми зі сном

Триттіко в дозі 50 мг - прекрасний вибір (1/3 таблетки) для відновлення сну в сьогоднішніх умовах, Я б зупинився на ньому.

Так сьогодні і зроблю. Деколи мені просто треба почути ще чиюсь думку. Дякую Вам!