[Contest Announcement] The ''We Are WeKu'' Contest Part II, Support By @Siamcat and @wekubusters

in #weku5 years ago

Merhaba arkadaşlar nasılsınız ?

Bugün harika bir yarışmaya duydum ve sevgili dostum @siamcat bu yarışmaya katılmamı ve weku ailesi için hepimizin destek vermesi gerektiğini söyledi.Tabi bende bu yarışmayı görünce tereddütsüz katılmak istedim.Umarım Weku ailesini daha da büyütücez ve dünya da ses getiricek etkinlikler yapıcaz.Öncelikle sizinle beraber olmak keyif verici. @supportweku -io tarafından oluşan bu etkinliğe @Siamcat ve @wekubusters tarafından destekleniyor , "We Are Weku"nun ikincisi hakkında konuşacağım . Bu yazıyı sizlere, yarışmaya katıldığımı göstermek için oluşturuyorum.Öncelikle yarışmaya katılmak isterseniz aşağıdaki linke tıklamayı unutmayınız.. ;

https://main.weku.io/journalist-io/@supportweku-io/contest-announcement-the-we-are-weku-contest-part-ii-support-by-siamcat-and-wekubusters

''We Are Weku ! '' adlı sloganımız için bende diyorum ki size Weku için ne yaptın ne yapıcaksın !!! Evet daha önce bu sloganı attık hep beraber.Şimdi de hepimiz video çekerek bu etkinliğe katılıyoruz ve tekrardan ''We Are Weku ! '' diyorum..

Weku ve Ben !

Ben Wekuyu duyunca önce nasıl bir site olduğunu merak ettim.Sonra biraz göz gezdirdikten sonra burada ne yapabilirim ki diye kendime soru sordum.Önce birkaç kendimi tanıtan post hazırladım.Daha sonra da güçlenmem gerektiğini anladım.Çünkü daha önceden steemit sitesinde gördüğüm ve anladığım eğer gücün yoksa sesini kimseye duyuramazsın.O yüzden buradaki bütün kazandığımı güce yatırmaya karar verdim.Çünkü ileriki zamanlarda bir topluluğa hitap etmek,onlara sesimi duyarabilmek istiyorum.Steemitte bunu yapmak gerçek anlamda imkansız derecede zor.Orada sadece arkadaş arkadaşa besliyor,sadece birbirlerine yardım ediyor.Ama burada daha dostluk daha arkadaşlık daha da birbirini dinleyen ne demek istediğini anlamaya çalışan insanlar var.

O yüzde diyorum ki size ;

17042e37-ae45-4a76-b0ce-04f13537f780.jpg

WeKu için neler yapabilirin mesela biraz düşünelim mi ?

*Bu topluluğun bir parçası olarak, bu platform için bazı çalışmalar yapmak benim sorumluluğumdur. Bu yüzden bu platform için neler yapabileceğimi / ne yapacağımı açıklayacağım.Weku'yu diğer sosyal medya platformlarına tanıtmak mesela..Weku tüm başlangıç ​​zamanlarında olduğu için, bu aşamayı daima diğer web tabanlı yaşam aşamasına yükseltirim. Başarı aşamasını gerçekleştirmek için bu aşamadaki isteğimden daha fazla müşteri edinmek önemlidir. Böyle böyle büyüyerek büyük bir arkadaş grubumun olmasını istiyorum.Bu yüzden çalışmalara hız vermeden devam ediyorum.

Bu arada diğer paylaştığım yerlerde ki linkler aşağıdadır ;

Sort:  

Dear beyfendi:

We are SteemBet, the next generation STEEM based gaming platform. We are honored to invite you to join our first fantastic dice game, which is just the beginning of SteemBet game series. Our dividend system has now launched. The prize pool has already accumulated 2,000 STEEM and more than 60 players have participated in staking mining token SBT. A huge reward of 40,000 STEEM is awaiting! Join us NOW with other 500 STEEM users to loot HUGE dividend reward!!

SteemBet Team

Official Website
https://steem-bet.com

Discord Server
https://discord.gg/95cBN3W

Telegram Group
https://t.me/steembet