''We Are Weku ! '' yaptıklarımızı görmeye ne dersiniz ??

in #weku5 years ago

Selam millet naber !

Bugün harika bir yarışmaya duydum ve sevgili dostum @siamcat bu yarışmaya katılmamı ve weku ailesi için hepimizin destek vermesi gerektiğini söyledi.Tabi bende bu yarışmayı görünce tereddütsüz katılmak istedim.Umarım Weku ailesini daha da büyütücez ve dünya da ses getiricek etkinlikler yapıcaz.Öncelikle yarışmaya katılmak isterseniz aşağıdaki linke tıklamayı unutmayınız.. ;
https://main.weku.io/community-deals/@siamcat/contest-announcement-the-we-are-weku-contest

''We Are Weku ! '' adlı sloganımız için bende diyorum ki size Weku için ne yaptın ne yapıcaksın !!!

17042e37-ae45-4a76-b0ce-04f13537f780.jpg

Ben Wekuyu duyunca önce nasıl bir site olduğunu merak ettim.Sonra biraz göz gezdirdikten sonra burada ne yapabilirim ki diye kendime soru sordum.Önce birkaç kendimi tanıtan post hazırladım.Daha sonra da güçlenmem gerektiğini anladım.Çünkü daha önceden steemit sitesinde gördüğüm ve anladığım eğer gücün yoksa sesini kimseye duyuramazsın.O yüzden buradaki bütün kazandığımı güce yatırmaya karar verdim.Çünkü ileriki zamanlarda bir topluluğa hitap etmek,onlara sesimi duyarabilmek istiyorum.Steemitte bunu yapmak gerçek anlamda imkansız derecede zor.Orada sadece arkadaş arkadaşa besliyor,sadece birbirlerine yardım ediyor.Ama burada daha dostluk daha arkadaşlık daha da birbirini dinleyen ne demek istediğini anlamaya çalışan insanlar var.
O yüzde diyorum ki size ;

We Are Weku !!

8e5f72e6-e16d-4b7c-9be2-c991ac9d0b67.jpg

Weku için neler yapabilirim ? ;

Öncelikle bu plartformda büyümem gerekiyor.Daha sonra kendi küçük çevrem ve daha sonra onların çevreleri vs vs ...Böyle böyle büyüyerek büyük bir arkadaş grubumun olmasını istiyorum.Bu yüzden çalışmalara hız vermeden devam ediyorum.Daha sonrada burada büyük bir paylaşım sitesinde dünyadaki bütün arkadaşlarımla duygu ve düşüncemizi paylaştığım kendime küçük bir dünya oluştumak için bütün çabamı sarfedeceğim !

asaasasa.png