Die eerste pasiënt was hoofpyn, ek het

in #writing6 years ago

'N Dokter gaan Eid vakansie gaan en die kliniese pligte by die verpleegster indien wat sy assistent geword het. Dokter: "Mas Mukidi, ek wil 'n week se uitstappie hê, maar hou asseblief die kliniek konsekwent oop om pasiënte te bedien." Ek vertrou jou om konsekwent op wag te wees en omgee wanneer enige pasiënt kom.
Mas: "Klaar, Doc" Na 'n week huis toe gaan die dokter terug om te oefen.


Dokter: "So, hoe is die kliniese situasie 'n week, bly ek tuis?
Mas: "Die kliniek is stil, Doc. Hierdie week is daar net 3 pasiënte, want dalk weet of die dokter op vakansie was. Die eerste pasiënt was hoofpyn, ek het parasetamol gegee.
Dokter: Sip, dis waar. Hou die tweede een?
Mas: Die tweede sê sy maag maak seer. So ek is lief vir die voorskrif Antasida, Doc.
Dokter: bestendige! Dit is nie tevergeefs dat jy my slavin is nie. Derde Pasiënt hoe?
Mas: Emm, Gini dok. Daar is 'n vroulike pasiënt, jonk en regtig sjarmant. Die rede waarom ek net wil vra, het hy in die bed uitgeklim. Hy het toe gesê: "Asseblief, help my, Mas. Vir 3 jaar het ek nie 'n man gesien nie! Ek kan dit nie regkry nie.
Dokter (half verras): Wow, wat doen jy dan?
Mas: Iya Dok, ek gee net Insto oogdruppels. Kan gesê hy kan mans nie waarneem nie.