. Мас: «Гатовы, док» Праз тыдзень ходзіць туды

in #writing6 years ago

Лекар будзе ісці свята Ід, і пакінуць задачу ў клініку медсястрой, якая стала яго памочнікам.

Лекар: «Mas Mukidi, я хачу пікніку на тыдзень, але, калі ласка, клініка паслядоўна адкрыта для абслугоўвання пацыентаў.» Я даручаю вам пастаянна сачыць і клапаціцца, калі ёсць пацыенты, якія прыходзяць.
Мас: «Гатовы, док» Праз тыдзень ходзіць туды-сюды, доктар вярнуўся на практыцы.
Лекар: «Так, што ў такой сітуацыі я жыў тыдзень вяртання дадому клініку?
Мас: «пустынныя клінікі, Doc. На гэтым тыдні было толькі 3 пацыентаў, таму што лекары могуць ведаць, калі б гэта было на перапынак. Першая галаўны боль пацыента, я даю парацэтамол.
Лекар: Sip, гэта было праўдай. Працягнуць на другі?
Мас: Другі сказаў, што ён быў жывоцік. Так што я люблю рэцэпт антацыды, док.
Доктар: Steady! Гэта было не дарма ты мая пакаёўка. Трэці пацыент, як?
Мас: Гм, Джыні док. Былі жанчыны, маладыя і вельмі абаяльны. Таму што я проста хачу спытаць, яна забралася ў ложак распранацца. Затым ён сказаў: «Дапамажыце, дапамажыце мне, Мас. Гэта было тры гады я не бачыў гэтага чалавека! Я трываць не магу, тут!
Лекары (палова кранутае): О хлопчык, тое, што жанчына, якую ты з ім рабіць?
Мас: Так Док, я адразу ж даць вочныя кроплі Insto. Кан сказаў, не ў стане назіраць за людзьмі.