You are viewing a single comment's thread from:

RE: Правове регулювання стосовно тварин: історія, сучасність, перспективи

in #writing3 years ago

Ґрунтовний текст, повага за проведену роботу! Побільше б таких матеріалів в українській спільноті.

В мене викликає внутрішній конфлікт думка про те, що ми піклуємося про домашніх тварин, і в той же час працює ціла індустрія, спрямована на вирощування тварин для задоволення продовольчих потреб. І я сам користуюся плодами цієї індустрії для забезпечення своєї життєдіяльності та життєдіяльності своїх близьких.

Чи траплялася вам інформація, як цей етичний конфлікт розглядається в контексті описаних вами проєктів із захисту прав тварин? Звичайно, є просте, так би мовити, рішення: усім стати вегетаріанцями або перейти з часом на штучне м'ясо. Але я не впевнений, що це вірний шлях.

В той же час, самостійно я не готовий вбивати тварин задля того, щоб вони стали їжею. І в той же час купую м'ясо тварин та птиці. Відчуваю в цьому лицемірство. Глибоко не занурювався до цього питання, але знову ж таки, певний етичний дискомфорт в душі відчуваю.

Sort:  

Дякую за коментар. Я дуже добре розумію, про що Ви кажете. Я, наприклад, вегетаріанка. Я також не купую шкіряний одяг чи хутро. Але все одне я купую м'ясо для своїх тварин та хижих птахів-інвалідів, що живуть з нами. І я також розумію, що у всьому цьому є певна доля лицемірства. Глобально ця проблема не вирішується і навряд чи буде вирішена найближчим часом, бо потребує повної відмови від будь-якої експлуатації тварин. Але певні кроки все ж робляться. Наприклад, право Європейського Союзу йде шляхом заборони страждань тварин, що використовуються у промисловості. Нещодавно був прийнятий наш національний закон, спрямований на посилення захисту тварин від жорстокого поводження. Зараз я роблю аналіз тексту і потім поділюся моїми напрацюваннями.