Upvote Ödüllü Mini Yarışma | busy

in #yarisma6 years ago (edited)

Bu postu upvotelayıp yorum olarak doğru cevabı yazanlara upvote verilecektir.

Soru: Busy botu neye göre oy verir?

a. Takipçilerimizin kalitesine göre.
b. Busy kullanma sıklığına göre.
c. Kafasına göre.
d. Burçlara göre.

Yoğunluktan ve imkansızlıktan dolayı çok sık görüşememeye başladık. Ama yakında fırtınalar kopacak. Şimdilik hoççakalın. (YARIŞMA SONLANDI. SIRADAKİ YARIŞMA BU AKŞAM.)

Sort:  

a. 12 milyon followers_mvest istiyor. Bknz: https://steemdb.com/api/accounts?account=? ?=account

merhaba, tam olarak anlayamadığım için soruyorum. neredeki vests ibaresine bakmamız gerekiyor? busy.org'un kendi postunda https://steemdb.com/api/accounts?account=fabien adresinde sondaki fabien yerine kendi nickimizi yazdıktan sonra, followers_mvest diye arattığımızda çıkan vestten bakabiliyorsunuz deniliyor. oradaki rakamın mı 12 milyon olması gerekiyor? yardımlarınızı rica ederim :)

12 milyon vest değil de sp diye biliyorum. mvest değeri daha farklı. ortalık karışmış. bakalım nasıl çözülecek olaylar 🤷

@netknight yanlış yazmışım. Sizin yazdığınız doğru. SteemD'deki Vests başka bir şey sanırım.

tamamdır, cevabınız için teşekkürler. 👍

tabikide a şıkı @peri

A şıkkı takipçilerin kalitesi göre vote atıyor..

Cevap veriyorum a şıkkı takipçilerinizin kalitesine göre :)

a şıkkı son kararım

A şıkkı takipçi kalitesine göre

a. Takipçilerimizin kalitesine göre

Teşekkürler 🙂
İşte perinin sihiri 😅
@peri

A şıkkı kullanıcının kalitesine göre

burçlardan yaptığı çıkarımı kafasına göre kullanım sıklığıyla oranlayıp takipçi kalitesi ölçüyor diye biliyorum

cevabınız anlaşılmadı. lütfen anlaşılır bir cevap veriniz ya da sıradaki yarışmayı bekleyiniz.

c şıkkı. aslında a şıkkını seçecektim ama bazen bana vermiyor. yani kuralları var ama gıcıklık yapması da muhtemel.

belki de 12 saatte 1'den fala paylaşım yapılmasıyla alakalıdır.

saçmalık.

d olmadığına eminim çünkü ikizler burcuyum bana dengesiz davranması gerekirdi ama sürekli
oyluyor bu yuzden burçlara göre değil mesela sen yay burcusun özgürce oylardı neyse uzatmıyorum kdkdkdj e şıkkı bilmiyorum

en azından d olmadığından eminsiniz. takipçilerininin kalitesine göre oylar. sizi de sürekli oyladığına göre kaliteli hesaplarca takip edildiğinizi düşünebilirsiniz. konuyu anladıysanız bildirmeniz durumunda öğrenme bonusu kazanabilirsiniz.

anladım pericim çok teşekkür ederim kalite bizim işimiz

Hahaha bence zaten bir dengesizlik yok mu neye göre verdiği meçhul.

bana denk gelmedi o dengesizlik 😀

Demek ki dengesizlikte bile dengesiz .😋

Kullanım sıklığına göre sanırım.

takipçilerinizin oylama gücünün toplamının belli bir miktarın üzerinde olması gerekiyor. anladıysanız alta yorum olarak bildirin ve öğrenme bonusu kazanın :)

Takipçi kalitesi yani, bilmiyordum.

harikasın ya öğrenme bonusu ;) gece gece güldürdün beni

Cevap tabiki de e

bu yorumu busy görmeden değiştirmelisiniz. lütfen insanları yanıltmayın.

cevap A

yarışmamız sona erdi. bu akşam yenisi olacaktır. kaçırmayın ;)