Relacja z TVP Opole | DTube

in #youtube6 years ago (edited)


For those who prefer watching on DTube and my test where people will watch it and how long that video gonna be on the IPFS server.

Last week I was in TV making an interview talking about what is going on on YouTube with all the pathology and so called "patho-streams" being promoted by YouTube - or should I say SafeSpaceTube.
I had only few minutes so I forgot to mention about @dlive and @dtube which pissed me off cause that was my actual reason why i wanted to do this 1st place.
At least the next I showed it to the journalist showing that there is a good alternative to YouTube

Socjale czy jakoś tak:


http://twitter.com/HDCarrioner
http://www.facebook.com/Carrioner


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Za czapeczkę Dtube łap Like 100%. Jak wspomniałem pod Twoim ostatnim filmikiem za promocję Dtuba należą Ci się ogromne podziękowania więc masz zawsze ode mnie Like 100% gdy w filmikach będzie coś związanego z Dtube czy ogólnie Steem :)

Szoterzy są jeszcze gorsi niż ci których szotują.Puki muchy latają koło gówna to jest ono atrakcyjne dla innych much.

Najpiękniejsze w Twoich filmach oprócz treści: "Kurła" oraz "Wyjebane jajca" ^^

fajna ta Lara ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Selamat @jungboi! Telah bergabung di Steemit. Senang anda di sini.. sudah diupvote yah.. 😏

Zgadzam się co do shoterów, że powinni dawać linki do shotowanych kanałów i nie powinni żerować na twórcach ale często nie można obejrzeć streama to ludzie przeglądają te shoty i to jest ich największy plus.

Dokładnie wykonują pewną pracę jednak zapominają o dodawaniu linków do źródła.

Ostatnio objąłem taktykę na lekcje których nie lubie „wyjebane jajca” skuteczność 100% pozdrawiam

fotka gruchala rozwala system :) mistrz Photoshopa

ale On się kurła ruga kurła, uga buga, kurła bluzka, Kappa :D

To tło i te zdjęciamnie rozwalają

nie ma to tamto, relacja z wyjazdów Carrionera jak zwykle pozamiatała.
A do tego ten uniwersalny język we fragmencie z Larą, który przemówił do Dtub żeby w końcu się opamiętał i dał upvota ;)

Bardzo fajna relacja :)

Dobrze, że poruszyłeś też temat shoterów, zwłaszcza papaja3020. Oglądałem w sobotę na Twitchu zapis Twojego streama (chyba z piątku) i oczy wyszły mi z orbit. Jeszcze bezczel dał Ci shadowbana, bo zwróciłeś mu uwagę.

Po przeprawiał trochę już kanał, no i wrzucił kolejnego szota, ale już ze źródłem.

fotka gruchala rozwala system :) mistrz Photoshopa

za Larę pałkerson w górę

Świetna bejsbolówka, ja też chce taką.
Pozdrawiam.

Mi się wydaje że Carrioner powinien już być ambasadorem DTube za to że promuje tą platformę i ściąga nowych ludzi 😉
Wiec kurła DTube nie oszczędzajcie na tych upvotach 😜😜😜

masz gadane chłopie :P

zdjecie gruchala --------- error 404 system shutdown xDD

Witam ! jest ktoś w stanie wytłumaczyć jak działa Steem Bot Tracker??
-Czy muszę tam najpierw wylicytować bota, ma mnie wybrać i dopiero wtedy wysłać mu SBD ??
-Jak działa ROI? im więcej tym lepiej ?
dzięki za odpowiedź. Chciałem troche podboostować swojego bloga.

Jak widać,lepiej na Dtube ten filmik wypadł.Ja osobiście też wolę tutaj,bo na Dlive mi samo nie zapamiętuje mi jak komuś dam Follow.Carrio,mógłbyś przypomnieć gdzie pobierałeś pluginy do Steemit?Nie pamiętam w którym filmiku o tym mówiłeś,a ta informacja pewnie przyda się też innym.Dzięki z góry.Pozdro

Ten gruchal na początku xD.

kiedy ciąg dalszy tomb raidera? :3

Dzięki Tobie tu jestem! Jak zawsze łapka 100%. Trzymaj się! :D

BRAWO za pomysł plusik leci :)

Jak wyjebane jajca to zapraszamyyy :D masakra ^^

Jestem tutaj tylko dzięki Tobie, zatem lajkuję Ci zawsze posty, myślę by samemu czegoś nie napisać, ale jeszcze nie mam pomysłu.

Pozdrawiam cieplutkoo. Ale muszę przyznać super opowiadasz haha.

zapraszam na mój kanał like za like follow za follow :D

Się uruchomiłem :D

Dzięki Tobie poznałem tą platformę oraz trochę o co chodzi ze Steem'em. Zaczynam się trochę bawić i gromadzić materiał (do tej pory dałem testowy film z slow motion swojej kamerki yi4k). Zanim zmontuję jakieś konkretne filmy to puszczam zdjęcia z kotem, jakieś ładne widoczki (coś co może się spodobać). Osobiście Twoja intonacja i forma wypowiedzi mnie lekko drażni, ale pomijając to, sama esencja i treść jest jak najbardziej OK. Jeszcze sporo nie wiem na jakiej zasadzie to wszystko funkcjonuję, ale z czasem może się wyrobię. Dzięki ;)

Dobrze się ciebie ogląda nadajesz się do kabaretów. Pozdrawiam:)

scena z Larą 10/10 :D

calkiem inny glos w tym hotelu miales kurła ja myślałem że to jakiś patol xD