Youtube kanalım

in #youtube7 years ago (edited)

Evet dostları bi ben kalmıştım youtuber olmayan bende oldum.
Youtube'u yaklaşık 6 sene önce keşfetmiştim.ve ilgimi çekti para kazanılan yer olarak düşündüm ama oysaki yanılmışım...neyse boş verelim bu isleri gelelim asil konumuz kanalım hakkında birde daha doğrusu youtubeda bir yerlere gelmek hakkında ben su anda tam olarak bir yere gelemedim ama inşallah en kısa zamanda gelirim neyse demiycem sonra diycem ve sonra size bir iki tane tiyo aslan çalıntı yapmayın yani milletin videosunu alıp kendi kanalınıza yüklemeyin kısacası özgün olun. İlk önce saçmaliycaksiniz belki öz güveniniz kırılacak belki bıkacaksınız ama unutmayalim ki azim yoksa başarıda huzurda yoktur hatta hayat bile yoktur.uzun lafın kısası Başarmak
Baslamaktir...

Aşağıda en son attigim bir videonun linki bulunmakta
Çok ama çok acemi olabilirim belki 10 binlerce takipcim olabilirim ama ben gerçeğim ama ben içtenim ama ben samimiyim ama ben buyum sizdenim ve insanım kısacası beni görmek için tıklaa:::=>}

===== }

Beni dinlediniz içinizden birini umarım çok samimi gelmişmindir.umarım derdimi anlatabilmisimdir umarım birşeyler öğretebilmişimdir.
İyi günler saygı ve sevgilerle...sonra görüşürüz...✋
image