You are viewing a single comment's thread from:

RE: E3 in the Poland - Day 21 ( Stage 3 )

in Worldmappin11 months ago

Já se v jejich označování docela vyznám. Něco jsem se v Polsku už nacestoval, Národní parky jsem navštívil asi všechny. Těch přírodních mají asi jako my. Takže docela dost. Na konci léta chci dojít přes Slovensko zase do Polska a tam mě čekají podhůří Tater a doufám i Pieniny.

Sort:  

Aha, takže pán je znalec, to jsem nevěděl :)

@onlavu u našich severních sousedů taky často trajdá, ale tak, jako ty, to tam asi prochozené nemá. A já už vůbec ne. Teda kromě toho Krakowa, ten znám po těch dvou letech celkem dobře...

Fajný report! 💪 Polské hory moc nemám prolezlé, krom lehce Tater a Beskyd Oravských a Zywieckych (např. tu, moc jsem si to tehda během covidu užil). Ale plánuji třeba prolézt Slezské Beskydy, kde jsou kilometrové kopečky.