Defensywnie bo cel był blisko. 202/200 czyli udało się - jutro już nic nie muszę.

in #actifit4 years ago (edited)

Musiałem dzisiaj dostarczyć jedzenie sześciu klientom. Dla nich to było żarcie - dla mnie dodatkowe 22% do codwutygodniowej wypłaty. Zadanie łatwe także się nie forsowałem. Spokojnie jeździłem, a jak cel miałem osiągnięty to już zacząłem kombinować jak by tu wrócić do domu.

Zdjęcia dodam jak przestanie mi się wyświetlać komunikat: (UPLOAD FAILED). Czekajcie cierpliwie. Zapomniałem też włączyć Actift (krokomierzu), dlatego wpis dodawałem tym razem bez aplikacji a tag dodałem ręcznie. [edycja] Są już zdjęcia:
IMG_20200414_114842.jpg
To podwórko, które tak mi się spodobało jakiś tydzień temu.

Jeździłem dzisiaj w zasadzie tylko po Wrzeszczu i Zaspie. Pogoda OK, ale to dlatego, że dobrze się ubrałem. Wróciłem do zimowej kurtki, czapki i rękawiczek.

Opera Zrzut ekranu_2020-04-14_161310_www.strava.com.png

Zlecenia miałem dość, krótkie. Na początku szło dość leniwie - pierwsze zlecenie (1) miało długi dojazd a między 1 a 2 zwiedzałem podwórka dzielnicy bo w końcu miałem trochę czasu. Mimo tych "straconych dla firmy" minut to po godzinie-dwóch okazało się, że ruch się unormował i przebił normy. Rzut oka na wyliczenia i mogę powiedzieć, że ostatnio 70% dni to przebijanie norm. Jeszcze zimą było to jedynie 30-40%.

IMG_20200414_122248.jpg

Z ciekawych rzeczy, które widziałem to tył dawnej synagogi. Powstała w latach 30 a w czasach PRL była szkołą muzyczną. Jakieś 10 lat temu budynek wrócił do gminy żydowskiej. Kilka razy przy okazji wycieczek szkolnych organizowałem tam spotkania z "prawdziwym żydem" dla uczniów. Nasz gdański przewodniczący gminy żydowskiej bardzo życiowo i po ludzku odpowiadał na bezpośrednie pytania uczniów.

Opera Zrzut ekranu_2020-04-14_162301_docs.google.com.png

Jutro nic nie muszę, ale chyba spróbuję zrobić kilka dostaw. Spojrzałem w wyliczenia i wyszło mi, że brakuje mi 20 zł by najbliższa wypłata była czterocyfrowa. Także jutro będę jeździł dla tej dodatkowej cyferki z przodu.

Sort:  

Trzymam kciuki i gratuluję 🎊