Herfst !

in #alldutch6 years ago

Goooooooooooood morning Breda !!

Vrijdag weer vrienden en wat voor een! Nee natuurlijk vergeten we vandaag niet dat het vandaag de internationale dag tegen Alzheimer is, dat spreekt voor zich en het gaat vandaag weer eens lekker ouderwets stormen.

image

De coltruien en hoodies kunnen dus weer van zolder en ook de verwarming kan straks naar standje behaaglijk. De KLM heeft vanwege de wind al 100 vluchten geannuleerd, het is dus wachten tot de NS meld dat ze overstappen op bussen omdat ze weer eens bladrails hebben geconstateerd.

image

Waar het zeer zeker gaat stormen is in de tweede kamer, vandaag mag Mark antwoord geven op alle vragen gesteld tijdens APB2018. Het wordt erg interessant nu we weten wie die 2.4 miljard jaarlijks mag gaan ophoesten: het MKB en alle Zzp'ers. Yep dat is liberaal rechts beleid anno 2018.

image

Ach we kunnen ons er wel druk over maken, maar het lijkt erop of de kamer machteloos staat ten opzichte van Marks Zelfverrijkings Politiek.

Dus kan ik me beter druk maken over de vraag of je te oud kan zijn om in een hoodie rond te lopen (een coltrui vind ik persoonlijk nogal kakkerig). Ach misschien moet ik me daar maar ook niet druk over maken en accepteren dat ik nou eenmaal een hoodie-persoon ben !

Vrienden geniet van deze mooie herfstdag en don't forget to be awesome!

Carpe die 'Het leven is dat je gebeurd, terwijl je de andere kant op waait' Diem

image

Sort:  

hopen dus maar dat hiermee ook de herfst van dit kabinet wordt ingeluid....

Nou idd, ben zeer benieuwd naar de reactie van de coalitie!