Hi guys / kendini tanıtma çabası

in #art7 years ago

Hi guys, my name is Barlas and It’s my first post. i’ll share my paintings, sculptures and things like that in this platform.

Arkadaşlar merhaba, ingilizce konusunda zayıf olduğumdan bu sitede kendi dilimde anlaşabileceğim bir kitleyle buluşabilirsem eğer çok mutlu olacağım. Adım Barlas, heykel ve resim ile uğraşan 22 yaşında bir hukuk fakültesi öğrencisiyim. Burada genelde dijital ortamda yaptığım resimleri ve yapım aşamalarıyla birlikte heykel çalışmalarımı sizinle paylaşacağım. Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum.

image

Bu aralar çektiğim fotoğrafların üzerlerine çizimler yaparak eğleniyorum. ilerleyen zamanlarda yazdığım hikayeleride çizimlere döküp sizinle paylaşmak istiyorum, mitoloji sevenlerin beğenisini kazanacaktır diye umuyorum bu hikayeler.

Şimdilik görüşmek üzere, kendinize iyi bakın.

Sort:  

Congratulations @barlas! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard knock out by hardfork

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @barlas! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!