You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nose drawing (video) and cute dog grumble (video as well)

in #art3 years ago

Добрий день,
Дуже рада, що я повернувшись на цей проект, знайшла вас. Ви мене надихали кілька років тому на стімі своєю постійністю в роботі.
Я підросла, тоді тільки починала вчитись малювати, зараз вже шукаю напрямки для використання своїх вмінь.

І також хочу створити свій мальопис, хоча тільки спробувала, як подумала, що поки що потрібно взятись за коротші і простіші завдання.
У мене в планах мальопис для жінок, бо на ринку непогано представлені чоловічі, для хлопчика, для дівчинки, а щось про кохання... руки в більшості авторів ще не доходять. Ну і я вирішила взяти фентезійну Київську Русь, бо фентезі найкраще туди лягає, на дохристиянську культуру. Витягти на світ близькість печенігів і русичів, взаємні відносини, торгівлю тощо. Показати тюркську частину нашої спадщини. Поки цікаво це. Ну і це цілком в світових трендах - різноманітність культур, толерантність...
Сюжет для книги вже написаний, але діло за малим... почати і скінчити :)

Бажаю вам успіхів і з задоволенням буду слідкувати за ними.

Sort:  

Здравствуйте, рада вас видеть))
Вооб ще комиксов про любовь предостаточно, просто, возможно, вы не там искали😉
Но ваша идея мне очень нравится, надеюсь увидеть воплощение:)

Так, можливо, жіночі комікси існують, але те, що представлено в українській адаптації поки що я не знайшла. Хоча ринок розвивається і ще прийдуть, я сподіваюсь. Я якось італійською мовою шукала комікси, то інтернет мені взагалі видав еротичні серії. Тож я не настільки в темі, але дуже цікавлюсь.

А, ну в адаптациях я не сильна, люблю оригиналы))