Bitcoin piyasalar trend ...

in #bitcoin6 years ago

image

Merhaba arkadaşlar.Trend takip edici göstergelerin dikey (aşağı veya yukarı yönlü) piyasalarda kullanılmalarına karşılık Momentum yada Osilatör bazlı Aşırı alım aşırı satım göstergelerin yatay piyasalarda kullanılmaları gerekliliğidir. Trend göstergeleri trendin var olması durumunda tutarlı sinyal üretmelerine karşılık piyasanın yataya geçmesiyle gereksiz çok sayıda alım satım üreterek zarar etmemize yol açarlar. Buna karşılık osilatör bazlı momentum göstergeleri ise yatay piyasalarda iyi çalışırken trendin var olması durumunda uzun süre aşırı alım veya satım bölgesinde kalacağından örnrğin yükselen trendde kağıttan erken çıkmamıza yol açacağından kullanışsız olacaktır.
O zaman ne yapacağız indikatör seçerken ayrı disiplinlerden indikatörleri bir araya getireceğiz, piyasanın durumuna göre uygun indikatör sinyallerini dikkate alacağız ve trading stratejimize göre uygun periyotta ve ve bu periyota göre şekillendirilmiş indikatörleri kullanacağız.Grafik kullananlar icin .
Hiç bir indikatör grafik 1 dakika sonra ne oalcağını bilemez,geçmişteki verilerden analiz yapıp yorum yapar bunu da unutmayalım. Bol kazançlar .

image

Sort:  

Hi! I am a robot. I just upvoted you! I found similar content that readers might be interested in:
http://www.borsaokul.com/showthread.php?tid=1