You are viewing a single comment's thread from:

RE: Algorand 2.0

in #blockchain4 years ago

Zaujímavosťou je že jazyk TEAL nieje "turing complete" ako naprílkad jazyk Solidity, ktorý používa Projekt Ethereum. Silvio Micali sa vyjadril, že ide o výhodu a non-turing complete jazyk je viac bezpečný a v danom kontexte dostatočný.

Já nejsem programátor, tak se už nějakou dobu snažím přijít na to, co ta turingovská kompletnost programovacího jazyku nebo jiných věcí může mít za následky. Nějaké ty smyčky (loops) mohou zahltit blockchain příkazy nebo co ještě dalšího může být problémem té turingovské kompletnosti? A proč teda Vitalik (a spol) kdysi rozhodli že má být Ethereum Turingovsky kompletní? Pokud nevíš, nevadí, jen mě to zajímá a jako "laika" mě to pořád nejde na rozum.

Sort:  

Som na tom nejak tak podobne, to čo som dohľadal, mi úplne nepomohlo pochopiť to tak, ako by som si predstavoval, skúsim sa ale trochu popýtať a dám sem prípadne vedieť :).

já už jsem o hodně dál než když jsem o tom slyšel poprvé, ale pořád v tom mám ještě mezery 🙂