You are viewing a single comment's thread from:

RE: Updates, milestones, birthdays and more

in #bloglast month

Předně gratulace oběma! Hlavně hodně zdraví!

Fakt mě mrzí, že se s tebou Hive takhle nemazlí, protože minimálně za tu odvahu vstoupit (asi jako vůbec možná jeden z prvních Čechů) na full-time do něčeho jinýho, než je krypto král Bitcoin, by sis to imho zasloužil...

Co se týče toho benche, tak použij pauzovaný opakování, nebo tempo. Ono když s tou devadesátkou půjdeš třeba 5 vteřin dolů a dole ještě v tenzi pár vteřin podržíš, tak se možná zase vrátíš na 2-3 opáčka. :D

Prostě když nemáš kam růst s vahou, zkus zvýšit time under tension...

Sort:  

Díky moc! :)

No, nemazlí... Jak se to vezme. Já to vnímám spíš tak, že jsem si tady tu kariéru fulltimera ukončil sám svým laxním (možná spíše zoufalým) přístupem k tradingu. Loni jsem o tom psal v tom článku, co na něj odkazuju v textu, možná jsi to tehdy četl...

Jo tak jasně, že existují způsoby, jak si ztížit cvik, když ti dojde závaží. Těžší úchop, delší čas pod napětím, víc opáček, víc sérií... U benche ale prostě jedeš na maximálku, tak jsem to vyřešil tak, že jsem další kotouče přivázal na provázky a pověsil mezi ty kotouče na ose :D