BACK-BACK-BACK

in #blog6 years ago


Hello fellow steemians , after a short brake from the block chain i am back again.
I am not only back on the chain, I am also back from a holiday that I spent in France
Because we have spent our holiday in the Dordogne (central France), I went to Renesse (Zeeland, Holland) with my family yesterday so that the youngsters could play on the beach

IMG_1027.JPG


After the beach we went to a restaurant and the boys were allowed to choose where we were going to sit, and I must say, great choice


it's nice to be back, STEEM ON

Sort:  

Jong geleerd, oud gedaan. Je geeft ze denk ik het goede voorbeeld, die kleine Krimpjes.
Welcome back man.
Kijken of je wat meer aandacht krijgt met een resteempie.

haha , je moet ze iets leren toch
bedankt voor de resteem

leuke fotos en welcome back

lekker daar , goed restaurantje ook , HEERLIJK ZO in renesse moet je een keer heen gaan
ik ga er vrijdag nog een keer heen met gezinnetje

Nounou, the good old cheese cracker is back in town!
Welcome back! Ik moet zelf ook terug van onder het puin geraken, maar komt goed!👌 Hopelijk heb je genoten van de vakantie!

heerlijke vakantie gehad, en mijn eerste werkdag morgen is een vliegreis naar costa rica , dus echt werken laat nog even op zich wachten

welkom terug ouwe dibbes!! gezellig!

bedankt karinxxl , was wel weer tijd ook , hoe s het met jou. beetje gesetteld in swiss

He krimpie Dacht al jij bent in Panama blijven hangen en komt niet meer terug !

haha, nee maar mijn eerste werkdag a.s maandag is wel een vliegreis naar Costa Rica
Had even een steemit pauze genomen

Een Steem pauze was het zo zwaar 😂