BTC

in #btc3 years ago

No konečně se mi vyloudil úsměv v téhle době na tváří, konečně se objevil vliv půlení. Ale teprve začínáme. První realistické výstřely bank k 400k doláčů. :) Ale kdo ví že začínáme uvidíme ještě jiné cifry v novinách a jiné predikce mnohem vyšší.

Ale je aby bylo jasno ještě to nikam neletí. :) Jen to pomalu roste no posuďte sami měsíční graf.

Opera Snapshot_20201118_014210_coinmarketcap.com.png
Source: prts coinmarketcap.com

Jak je vidět krášně to pomalu stoupá. To je totiž moje teorie o drobných dlouhodobých střadatelů. Prostě oni nakupujou pořád a pravidelně a je jedno jaká je cena :) Všichni ostatní spekulují a tím padem se řídí obecným sentimentem. A já se směju protože konečně se změnil :( na :)

Sort:  

Při takovém tempu růstu máš reálnou šanci vyhrát moji tipovačku :D

no no minulém ATH bude plus mínus dozajista korekce takže nevím jestli to stihnu :D

Tyjo, té jsem se už tak dlouho neúčastnil :D

Jde to jako po schodech, teď tedy nějaká korekce nebo chvíli do strany (nejspíš). Hlavně ať to jde spíš nahorů, než dolů 😀, jen teda ty altcoiny dostaly....slušně řečeno přes prsty, od prázdnin. Krev, všude samá krev.

jj kámoš co je v altcoinech není tak nadšenej jako já konzervativec :)