Aranıza Yeni Katıldım [Cointurk 18. Projesi] derya#0545

in #busy6 years ago

Selam arkadaşlar.
Steemit üyeliğim dün onaylandı ve bugün yazmaya başladım. Yakın arkadaşım steemit konusunda beni ikna etti ve mantıklı olarak bende katıldım. Discord kanalına da üye oldum derya#0545 ismiyle muhtemelen oradan çok sorular sorarak sizleri yoracağım. Öğrenene kadar :)

istanbul Üniversitesi'nde Felsefe bölümü okuyorum. Son sınıfım. İlgi alanlarım doğal olarak felsefe oluyor. Kitap okumayı severim, tarihi yerleri gezmekte hobilerimin arasında. Felsefe okuduğum için genelde buu alandaki kitapları okuyorum. Muhtemelen bu başlıklar altında sizlerle yazılarımı paylaşacağım. Aynı zamanda çok güzel yemek yaptığım için yemek tarifleri de paylaşmayı düşünüyorum Steemit'te yeni olduğum için kripto paralar hakkında da pek bilgim yok bunları zamanla öğrenip belki bu konularda da yazılar yazabilirim. Şimdilik bu kadar hoşçakalın.
zihin-felsefesinin-diger-felsefe-disiplinleri-arasindaki-yeri_3654_10-56-14.jpg

Sort:  

Felsefe konuları ele alışını ve konulara bakış açını merak ediyorum. Takibe aldım, yazılarını bekliyorum. Tabi yemek tarifleri konusunda değil :)

Steemit'e hoşgeldin. Felsefe ile ilgili görüşlerini ben de çok merak ediyorum.
Sadece blockchain değil bilim-sanat-felsefe konularında da projelerimiz olacak. Discord sunucumuza bekleriz. https://discordapp.com/invite/9rEhAVB

Bu arada kuratörümüz @peri sizi selamlıyor.

artık paradan başka şeyler konuşabileceğiz gibi :)

Zamanı geldi. Yeni gelenlere de kazandırıp bilim, sanat, felsefe konuşalım.

Başlamadan önce araştırmış gibisiniz. Busy ile paylaşım yapmanız hoşuma gitti :)