Bugün

in #busy6 years ago

Bu gün saaat 16.00 sularında yeraltındaki odamda pekte alışık olmadığım biçimde yağmur sesleriyle uyandırıldım ..Yağmur Sakarya'nın benim için planladığı en iyi şey galiba . Steemit ailesinin bi ferdi olduğuumu hatırlayıp huzurla sigaramı içtim. Sonrasımı? Sonrası büyük bi koşuşturma.. Gündeme dair haberleri araştırıp sizler için okunmaya değer bir şeyler hazırlamakla geçti ancak beyhude

Beyhude çünkü ; ömrün anılmaya değer anları trafik kazaları,tecavüzler,hırsızlıklar olmamalı. Evet değerli okur bu gün bu kadar. Benim bu platformdaki amacım güzellikleri paylaşmak olacak sanırım bu gün bana bunu yapmama izin vermeyecek. Gündeme dair fotoğraflarla sizlere veda ediyorum kalın sağlıcakla.
14-yasindaki-kiza-31-kisiden-cinsel-istismar.jpg
v201012051319310474146.mp4.jpg
5a99da942269a224bc48d6d0.jpg