You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Trip To "Dream Island" : SANTORINI (Part 1) / Rüya Adasına Yolculuk: SANTORINI (Part 1)

in #busy6 years ago

Bu paragraf paragraf Türkçe, paragraf paragraf İngilizce olayını ben de ilk defa denedim. Nasıl birşey olacağını ben de bilememiştim. Bir nevi denedim diyelim. Ama her iki dilde de yazmaya çalışıyorum amacım sadece bu. Bir de photography ve travel tarzındaki yazılarda buna benzer bir tarz daha çok tercih ediliyor gibi geldi bana. Her türlü tavsiyeye açığım. Teşekkür ederim ilginiz için.

Sort:  

Ben de her iki dilde de yazmaya çalışıyorum ama hızlı geçişler yaptığımda hem türkçem bozuluyor hem ingilizcem, tercihim konuya göre rahat olduğum dili seçip ilk onu yazmak üzerine. Okurken de böyle yaklaşıyorum. Türkçe başlayınca dil geçişleri azıcık dikkat dağıtıyor bence. Biraz bencilce bakıyor olabilirim, karar vermek için daha çok veriye ihtiyacımız var <3