Od morza aż po góry

in #busy6 years ago

monia steemit.jpg

Jak już wcześniej wspominałam jedną z moich pasji jest podróżowanie. Najbliżej mojej miejscowości na kujawach żeby spędzić fajne wakacje jest morze…jednak to tylko plażing i smażing:). Ja jednak wole pochodzić, pozwiedzać i popstrykać amatorskie zdjęcia dlatego uciekam w drugą stronę- góry, jeziora i lasy. To jest dla mnie coś pięknego, ale najbardziej urzekły mnie Bieszczady, a dokładnie wieś Polańczyk nad jeziorem Solińskim.
steemit 2.jpg
Jest tutaj wszystko czego dusza zapragnie. Plaża, jezioro otoczone górami, lasami no i wyspa na którą można dostać się transportem wodnym hehe.

steemit 3.jpg

W Polańczyku znajdziecie nawet plaże z piaskiem jak nad morzem więc macie wszystko w jednym miejscu, wypijecie nawet drinka pod parasolką :)

steemit 4.jpg

Kolejne piękne góry w Polsce, które mogę polecić to Pieniny, a dokładnie miejscowość Szczawnica- krajobrazy niesamowite .

steemit 5.jpg
steemit 6.jpg

Szczawnica Zdrój położona jest w pięknej dolinie Grajcarka. Od 200 lat znana jest jako uzdrowisko. Jest to wyjątkowe miejsce dla osób ceniących sobie spokój. Noclegi w kwaterach prywatnych są w przystępnej cennie już od 30 zł. ( jakby ktoś chcial moge polecić, w której byłam). Jest to również doskonała baza wypadowa w pobliskie góry, do Słowacji czy w inne urokliwe mejsca, o których napisze w nastepnym poście.

Sort:  

Hello @monia, upv0t3
This is a free service for new steemit users, to support them and motivate them to continue generating valuable content for the community.
<3 This is a heart, or an ice cream, you choose.

:)


R4ND0M:
9547 3052 8343 1029
8469 9607 1477 7960
3323 1160 3816 2844
4170 6640 5649 4927