Drugwars :) Je to tu

in #ceky3 years ago

Tak už to tu je a je to za rohem a já nevím jak všechny upozornit aby to nikdo nepropás :)

MIMee — Today at 9:02 PM
Hello @everyone ! It’s been a long time! The game is still here and the team also. We’ve promised some news and the first one is an airdrop. On May 15th 2021, we will make a snapshot of all the Drugwars players’ wallets. Then, we will do an airdrop based on the snapshot. The airdrop will happen a month later and it will be a new token that we will use on the Blockchain that Drugwars will move to.
Important notice: for the snapshot, the DWD must be in-game.

Takže tak pokud máte nějaké DWD na S-E tak si je přesuňte zpátky do hry a pokud chcete něco dokoupit, asi bych řekl, že se to vyplatí :)

Ostatně jsem zvědavej kam se DW přesunou, ale to zatím nikdo neví, nebo je to tajný :D

@krakonos
@bodie7
@tazi
@godfish
@womic
@babajaga01
@timehacker
@aristak
@petecko
@ibelin
@ritxi
@lolzzs
@sione
@luxurious
@chleba
@holdonla
@transom
@bobulka91
@shebe

Jinak, bylo by super, kdyby jste se tak trochu vrátili, třeba jen to jedno odkliknutí jobu denně a zveřejnění a suroviny odklikat nebo co :) Ne hrát vášnivě ale jen bejt sem tam aktivní, gangu by to pomohlo a lépe by se dělali joby... krom toho mám takové tušení že nás @hightouch dobře odmění za naši loajalitu :)

Snad jsem na nikoho nezapomněl, dejte jim to vědět, že do patnáctého tento týden je potřeba mít všechny DWD ve hře, že se bude dělat snapshot a za měsíc se DW přesune jinam a budeme mít nějakej jinej kojn podle toho snapshotu :)

Sort:  

Hightouch už zase žije jo? :)

Tak já to teda přemístím a zapnu zase mno :)

no ještě myslím, že jen přežívá... skončil v nemocnici s prasklým slepákem a ještě něčím co nevím co je ale asi to taky není příjemný, na DW discortu poslal fotku s kapačkou už tak 14 dní nazpět :)

Jooo discord drugwars jsem viděl naposledy tak 3 měsíce zpátky :D

Ahoj, jak tak koukám tak mi to o pár dní uniklo...

Stejně ani nevím jakou wallet používat, jsem tak trochu mimo obraz dost se toho změnilo za tu dobu co jsem tu nebyl.

Nějaká rada pro nějakou dobrou peněženku nebo je jediná možnost používat "Steem-engine"? Díky za případné rady.

peněženku na co?

Na DW coiny a ostatní.

no DW dej do hry všechny... a ostatní tokeny ze steemu máš jen v S-E...

 3 years ago  Reveal Comment