Pokusný post

in #ceskylast year

Čas vánoční, čas experimentů. Proto se teď snažím o svůj první příspěvek na síti Hive. Ještě tomu moc nerozumím, ale zkusím využít volných dnů, abych si to nastudoval. Zatím mám jen tip, že českou komunitu tady najdu pod tagem cesky. Jsem už několik let fanda kryptoměn a decentralizace, ale tento blockchain jsem do nedávna neznal a jsem zvědavý. Děkuji tímto Elonovi, že mi znechutil Twitter, asi už navždy. Založil jsem si účet na Mastodonu a na Hive a pá pá Twitter... 🙂

Sort:  

Ahoj, vítej mezi námi :)

Pomáhá dát si s postem práci, komunita to ocení. Ale to nejdůležitější je dobře se tu bavit ;)

Děkuji, zatím jsem objevil Leo Finance a pár komunit na focení a cestování a musím říct, že se mi to líbí. A nechci to zakřiknout, ale vůbec mi nechybí hateři, co teď totálně zahltili a zničili tradiční sociální sítě, ať už jde o nějaké placené trolly nebo prostě o zakomplexované pitomce. Tady se pořád ještě diskutuje. Připadám si tady trochu jako na Facebooku před patnácti lety.

No, asi dost záleží na jednotlivých komunitách, ale ty známé jsou moderované. A je to znát ;)

Vítej na HIVE.
Neboj se ptát, rádi ti v #cesky poradíme

Děkuji mnohokrát. Už po prvním dnu čtení mohu říct, že jsem tady správně. A ty technické věci buď časem pochopím nebo se poptám. Zatím používám mobilní aplikaci PEAKD, a ta mi nepřijde složitá.

Peakd a Ecency tu využívá dá se říct většina. Za použití Ecency získáváš i body, které pak můžeš třeba využít pro posílení nebo propagaci (nejen) svého příspěvku. Taktéž má mobilní apk

Vítej na Hive. Různé blogy Hive nabízí velmi zajímavý obsah, zejména v angličtině. Ale i česká komunita je dobrá a rozhodně se tady dá najít pěkné čtení, fotky, příspěvky. Hudba, filmy, cestování, pivo, krypto, každému dle jeho zájmů.

Vítej, přeji hodně úspěchů. A používej tag #cesky 😺

Congratulations @basstard! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

Christmas Challenge - Offer a gift to your friends
HiveBuzz World Cup Contest - Sponsor Feedback and Feedback Request
HiveBuzz World Cup Contest - Prizes from our sponsors
The Hive Gamification Proposal Renewal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Ahoj! Hlavní je vydržet...

Ještě takový pokus...
!WINE


Hi @krakonos, You Do Not Have Enough WINEX Tokens To Make Another Successful Call.
Please Stake More WINEX Tokens.
(We Will Not Send This Error Message In Next 24 Hrs).

wine_logo


Contact Us : WINEX Token Discord Channel
WINEX Current Market Price : 0.130


Swap Your Hive <=> Swap.Hive With Industry Lowest Fee (0.1%) : Click This Link
Read Latest Updates Or Contact Us