Výlet do Lednického areálu

in #cesky10 months ago

V rámci prázdninového cestování jsme podnikli povedený výlet do lednického areálu. Samotný areál zámku a parku je v sezóně dosti nacpaný lidmi a všude číhají nějaké „pasti“ na turisty: lodičky, koně, ukázka lovu dravců apod. Tedy nic pro mne, já okamžitě zamířil do nejopuštěnějších částí parku, kde jsem se procházel prakticky sám a dost jsem si procházku užil.
Výlet zakončen obědem v místním pivovaru, který byl výborný. Není to úplně lidovka, ale jídlo skvělé a pivo také, obsluha ochotná. A samozřejmě berou karty, protože tento podnik vybudoval zjevně někdo s láskou ke gastronomii, ne zlatokop, co chce vyrýžovat maximální zisk a oškubat co nejvíc hejlů.
V létě je o víkendech nedaleko pivovaru otevřena i grilovací zahrádka: grilovaná jídla, stejná nabídka piv jako v pivovaru a večer i živá muzika. Co víc si od výletu přát.

image.png

image.png

Sort:  

Byl jsem v tomto pivovaru několikrát a pivo je výborné. Kuchyň je trochu atypická, ale dá se vybrat a taky mají kromě stálého lístku obvykle i nějakou denní nabídku. Ceny jsou vyšší, ale s tím už dnes musí člověk počítat nebo si ny výlet brát svačinu z domu. Pokud jde o Lednici samotnou, ta je skutečně hodně orientovaná na turisty. Třeba pro výlet s dětmi je to nakonec i velmi vhodné, co si budeme namlouvat, děti nezajímá zámek, ale zmrzlina nebo jízda na poníkovi. A pro nás starší a nespolečenské typy nabízí okolní krajina řadu krásných a tichých míst.