Téma týdne - Laskavá prosba o převzetí štafety - pokus II

in #cesky6 years ago

Tak jsem u @liltammy dostal košem. Mrzí mě to velice, ale už jsem se naučil rozhodnutí jiných akceptovat bez komentářů, neb každý má svůj důvod, který je třeba respektovat.

Byť to bude vypadat jako záskok na poslední chvíli, ale upřímně, myslel jsem na Tebe ještě, když jsem ten štafetový kolík ani sám netřímal :-)), rád bych požádal @matkodurko, jestli by se toho na příští týden neujal:-)

Díky předem!

Sort:  

rad :D

No výborně!! Tak se budu těšit:-)

A @liltammy ta len odignorovala, ci priamo odmietla? :D Bo ak iba odignorovala, mozno si len vyzvu nevsimla.

Odmítla. Neboj případnému faux pas jsem zamezil:-)

"liltammy (59) in art • 3 days ago
Ahoj, ďakujem za nomináciu, ale do "česky"už neprispievam, takže by nebolo ani správne, aby som vám volila tému.. nehnevaj sa a maj pekný deň ;) T."

...toľko z citácie môjho odmietnutia.. :) #nodrama

Však jo:-) Každý má svůj důvod, který je třeba respektovat. A tys mě odmítla moc hezky! :-)

Mrzí mě to velice, ale už jsem se naučil rozhodnutí jiných akceptovat bez komentářů, neb každý má svůj důvod, který je třeba respektovat

I periodically make up my blog posts with TOP quotes. I really want to add this.