Představení

in #cesky4 years ago

20191207_150510.jpg

Zdravím veškeré osazenstvo Steemit a převážně české. Chtěl bych se představit. Jmenuji se Pavel Beránek, a díky mému dobrému kamarádovi Jiřímu (@womic) jsem se dozvěděl o téhle sociální síti. Chtěl bych zde dávat nějaké své poznatky a zkušenosti z různých odvětví (např. Rugby, hasiči, zdraví, a nějaké kutilské věci). Snad někoho z Vás oslovím. Budu se snažit, aby moje příspěvky měly hlavu a patu a byly zábavné. Těším se na Vaše reakce a zpětné vazby. Přeji Vám tímto pevné zdraví a hlavně pěkného ježíška, nový rok, a hodně šťastných chvil. Zdraví Vás všechny Bobulka

Přátelé kamarádi, chtěl jsem už dřív napsat nějaký příspěvky, a rozjet to tu. Bohužel mě zastavila blbá situace. Dne 15.11.2019 jsem bohužel spadl v Omický hasičce ze žebříku. Pomáhal jsem nachystat oslavu mé neteře která, 16.11.2019 slavila 1 rok. Neměl jsem to štěstí to s ní oslavit. Při pádu jsem si zlomil páteř. Napíšu v dalším příspěvku více info. Pokud by Vás to zajímalo, pokud ano budu velice rád za ohlasy nebo zpětnou vazbu, za kterou už teď velice moc děkuji. Pod tímto textem můžete vidět foto mého bederního ornamentu. Který je následkem operace páteře před 3 týdny.
20191207_141620.jpg

Teď už je to všechno oukej. Rád vyměním názory, pokecám a poradím. Přeji příjemný večer všem. Buďte Dobří. S rumem v ruce a radostí v srdci Váš Bobulka

Sort:  

já říkal že je nesmrtelnej :D

Čau Bobu :-)

Ahoj Mirousku, jsem rád že jsem tě tu potkal.

Ahoj!
!trdo
!BEER

Congratulations @krakonos, you successfuly trended the post shared by @bobulka91!
@bobulka91 will receive 0.30289950 TRDO & @krakonos will get 0.20193300 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site



Hey @bobulka91, here is a little bit of BEER from @krakonos for you. Enjoy it!

Ahoj a vítej, památka je to hezká, hlavně, že můžeš chodit. A Omice jsou prostě kryptovesnice.

Ahoj , děkuji moc za přivítání. To máš pravdu.. :-D

Congratulations @bobulka91! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Vítej na Steemitu ;)
Posílám ti !BEER na brzké zotavení.

Ahoj a děkuji mooc

Není zač ;)



Hey @bobulka91, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Ahoj v #cesky už tě čekáme ve drugwars :)

Loading...

Ahoj, vítej mezi námi. Snad se ti tu bude líbit :)

A podle té jizvy jsi měl vlastně kliku, mohlo to dopadnout mnohem hůř.

To sem si říkal taky. Jinak teda vypadá to že nejvíc steemiťáků je z womic :)

Congratulations @bobulka91!
Your post was mentioned in the Steem Hit Parade for newcomers in the following category:

  • Comments - Ranked 4 with 13 comments

Ahoj, každý český autor je vítán

Ahoj, vítej v #cesky rybníčku.
Ať se Ti tu líbí ;)

Congratulations @bobulka91, your post successfully recieved 0.3028995 TRDO from below listed TRENDO callers:

@krakonos earned : 0.201933 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Vítej mezi námi! Nebo mám napsat, vítej zpět mezi námi? :) Ta jizva vypadá docela šíleně, štěstí, že to nedopadlo hůř a ještě budeš něco kutit... :)