Boskovická "párty"

in #cesky5 years ago (edited)

Zdravím vás zase po dlouhé době, lidi já nevím co mi je ale mám nějakou letní depku a nic mě nebaví, proto se hlásím zase opožděně a přináším článek co tu měl být v pondělí :D

Když mi drahá polovička řekla že jsem pozván na rodinou grilovačku do Boskovic byl jsem rád, konečně se prolomí ledy mezi mnou a zbytkem její rodiny. Třeba si potykáme, s tátou si dáme pár panáků a pořádně se napapkáme. No .... Bylo to trochu zklamání... Dlouho jsem řešil co dovézt, bylo mi řečeno že masa bude dost a stejně tak piva. Což mi zhatilo plány dovézt kvalitní steaky z hovězího a pár lahví z OP (Ochutnávková pivnice na lesné). Tak jsme s @womic vypálili láhev malinovice. Při předání jsem tak nějak čekal že se dá zkušební panák, nic neproběhlo..... Další zklamání po několika hodinách nudy (Ještě zkuste říct Nuda v Brně....je to nuda v Boskovicích)

_RAC1437 (1).jpg

Pak přišla samotná grilovačka, čekal jsem že se konečně začne něco dít, pivo poteče proudem, panáky budou připomínat vodopád a z grilu bude na stole přistávat jedna flákota za druhou. Ledy se budou prolamovat a všechno bude super! Omyl, se zděšením jsem zjistil že je nachystáno jedno pivo pro každého.... Když jsme toto s bratrem Elišky zjistili navrhovaly jsme že se rychle vydáme autem pro další pivo. Bylo nám řečeno že jedno pivo přece stačí....(Přesto jsme se vyplížili a pivo dovezli)

_RAC1366 (1).jpg

Další šok přišel u samotného masa, na každého čekal jeden hamburger o gramáži cca 140g za syrova..... Umřu hlady! Ani salát nic! Zvažuji že sním psí granule, polité oliváčem a trochu ochucené snad půjdou sníst.... když jsem si stále připadal jako v jiném světě rozhodl jsem se svoji pozornost obrátit k babičce. Třeba ta bude pro moji osobu vysvobozením a oním ledoborcem.

cc (1).jpg

Bohužel babička téměř neslyší, a už je trochu pomalejší. To by mi nevadilo, bohužel je silně proti kouření a kuřákům takže jsem si během šesti hodin nedal cigaretu. Jsem hladový, mám žízeň, nudím se a mám absták... Naštěstí se rodinka rozhoduje k procházce na hřbitov a okolí. Vzhledem k faktu že babička nejde tak poslední faktor je rychle vyřešen. Po hřbitově jdeme na pozemky které rodina zdědila a do budoucna na nich chce stavět bytovku. Nevím jak jim slušně říct že to bude trochu problém.... Jde o část města ve staré zástavbě a nikdo tady nebude chtít moc koukat na něco o velikosti paneláku.

_RAC1335 (1).jpg

Konečně!
Podařilo se! Po procházce jsem přesvědčil rodinu že půjdeme na pivo! Dokonce se podařilo tak že jsme se vrátili domů až okolo druhé ráno, respektive tentokrát k mému překvapení byla nepřítelem sbližování má drahá polovička. Po panáčku před spaním se vydáváme do postele. Zde si vezmu z místní knihovny Jaroslava Foglara. Bohužel drahé polovičce vadí světlo z mobilu, takže si Foglara čtu stejně jako v dětství. Pod dekou ....

Druhý den se s Eliškou vydávám na procházku po okolí, a tady máte pár fotek :) Teda jestli jste to dočetli až sem :)

_RAC1370 (1).jpg
Zámecký skleník
Zde jsem si uvědomil jak strašně mám špinavý objektiv, a sklo fotoaparátu. Vzhledem k faktu že nemám sebou žádné vybavení situaci řeším utěrkou z mikrovlánka. Poté podám Elišce objektiv aby ho podržela, a něžně, tak abych neprskal foukám na zrcadlo fotoaparátu abych vyfoukal bordel. Když v tom se to stane, sleduji jako ve snu prst který šáhne přímo na sklo a setře z něho smítko. Po chvilce transu povídám " Zlato? Vážně jsi ted šáhla na to sklo? Prstem kterej je špinavej a spocenej?"

"A to vadí?"

Jsem klidný, relativně klidný .... "Vadí, a už to nikdy, ale opravdu nikdy nedělej!"

No nastala menší hádka ale vše v pořádku....

_RAC1412 (1).jpg
Zámek

_RAC1402 (1).jpg
Ano to je ten bordel, teda hrad ale bordel vevnitř fotáku .....
_RAC1399 (1).jpg

_RAC1395 (1).jpg

_RAC1403 (1).jpg

_RAC1416 (1).jpg

_RAC1429 (1).jpg

_RAC1439 (1).jpg

_RAC1448 (1).jpg

Po procházce jsem se dozvěděl skvělou zprávu! Jedeme domů! Boskovice jsou krásné.... Ale příště asi zvolím jinou sestavu výletníků :)

Sort:  

Tak to byla teda "párty" :D Podle toho popisu to zní dost strašidelně. Nic proti Elišce (teda až ten objektiv, to byl samozejmě průser :D), ale její rodinka by na mě moc dojem neudělala :D

jj my ti to říkali at radši dojedeš sem :D . jo a stejně musíš . máš tady tu hrušku

V Boskovicích se mi líbilo. Zámek, lázně, židovské památky a obří hrad. Hmmm...

Držel ses statečně ;) A nezabil přítelkyni za ten objektiv...