Ahoj

in #cesky3 years ago (edited)

V prvním článku bych se ráda nějakým způsobem představila.

Takže ahoj! Říkejte mi @chilliez, je mi 20 let a pocházím z vesnice zvané Brno.

Přišla jsem na tuto platformu za cílem se kreativně vyřádit a podělit se především o své zkušenosti co se cestování týče.

Zároveň bych chtěla prostřednictvím článků či směsicí blábolů zjistit, co mě baví a o čem budu chtít psát. Fakt, že to bude někoho zajímat, mě bude maximálně motivovat v mé „tvorbě“ a posouvat mě dál. Naopak díky kritice můžu zjistit, že to není asi to pravé pro mě.

Zároveň věřím, že díky Vám získám mnoho nových znalostí, mnoho nových pohledů či tipů anebo inspiraci. Už se neuvěřitelně těším, až se budu brodit kupou zajímavých článků a vyjdu ze stereotypu denního života. A předem Vám všem děkuji!

Největší dík patří @womic, který mě tuto platformu ukázal, seznámil mě s ní a dal mi vše, co do začátku potřebuji.

Sort:  

Tož vítej. A ať se ti dílo daří

Vítej a ať se Ti tu líbí spoluvesničanko 😀. @womic jistě dobře poradí, jak to tu funguje, ale jistě přijdou vhod manuály vypracované @godfish em.
Dávám odkaz na 1. článek, ve kterém jsou odkazy na další díly.

Ahoj, vítej mezi námi. Ať se ti tu líbí ;)

Congratulations @chilliez! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - March 1st 2021 - Hive Power Delegation
Hive Tour Update - Communities

Ahoj v #cesky a díky @womic :)

Ahoj , Omice zdraví Brno 😁

tak jo tak vítej ,
!BEER
!WINE


Cheers @womic, Thank You For Inviting @chilliez To A Glass Of WINE.
At The Moment You Don't Have Enough WINE Staked To Order A Glass Of WINE From @wine.bot.
Please Refill Your Barrels By Directly Buying WINE From Marketplace & Make Sure You Have Atleast 25.00 WINE In Staked Wallet.

wine-greeting
Total Purchase : 17699.943 WINE & Last Price : 0.280 HIVE
HURRY UP & GET YOUR SPOT IN WINE INITIAL TOKEN OFFERING -ITO-


WINE Current Market Price : 1.300 HIVE

Sorry, you don't have enough staked BEER in your account. You need 24 BEER in your virtual fridge to give some of your BEER to others. To view or trade BEER go to hive-engine.com

!WINE


Congratulations, @pavelsku You Successfully Shared 0.100 WINE With @chilliez.
You Earned 0.100 WINE As Curation Reward.
You Utilized 1/1 Successful Calls.

wine-greeting
Total Purchase : 17699.943 WINE & Last Price : 0.280 HIVE
HURRY UP & GET YOUR SPOT IN WINE INITIAL TOKEN OFFERING -ITO-


WINE Current Market Price : 1.300 HIVE

Všem moc děkuji za milé přivítání a za tipy, které určitě využiju, moc si toho vážím. 😊

Ahoj, vítej v #cesky a ať se ti tu líbí.

Vítej na Hive. Ať se ti tu daří a líbí ;)