Lítající myši vystrkují kožuchy

in #cesky6 years ago

Takhle si jedu na kole a ejhle co to vidím na stromě?!
image

Oteplilo se, slunko vylezlo ven a s ním i spousta živočichů. 😊☀️🦇

Nejsem žádný zoolog, ale namji zrovna tito špunti být někde v chladu a ve tmě? Nebo potřebují kromě lidské krve nasosat i trošku toho vitamínu D? 😎 Po té zimě musí být nesmírně vyhládlí! 🍲 Být vámi, tak dneska večer mám pro jistotu zavřený okno. 😉

image


Co na to @cleverbot?
Sort:  

Okno máme zavřené nejenom kvůli nim. Komáři jsou už taky aktivní. Tedy nevím jestli zrovna přímo oni. Ale létali mi nad hlavou a vypadali hladově.

To chce méně sladkého. 😉

Příroda se probouzí. Nevím proč, ale tak nějak mi přijdou roztomilí :D Možná proto, že jsem dříve měla ráda knihy a seriály o upírech, tak proč bych teď nemohla mít ráda netopýry? :D

Probudilo je teplo. Snad jim to nějak neublíží.

Zvláštní úkaz... takhle jsem je u nás ještě nikdy neviděl. Ale jsou krásní :)

Někdy musím do Mexika! 😉