Znovuzamilovaní se do Trezoru

in #cesky6 years ago (edited)

Jak jsem před pár dny psal, tak se někdo snažil nabourat do mých účtů na burzách. Povedlo se mu jen do jedné, protože tam jsem byl regnutý jen ze zvědavosti. Ostatní mají silnější hesla a hlavně 2FA!

A teď jsem byl na pivu a Karlem. Dali jsme si skleničku a řeč o všem možném točící se o kryptu. Dokonce padlo téma na nový Trezor T. A taky o tom incidentu, co se mi stal. Prý se jestli používám:

  • Password manager
  • PIN
  • Passphrase

Samozřejmě, že ano. 😎 A poklábosili o tom jak tyto vychytávky v Trezoru jsou nadčasové. Připomněl mi jejich výhody, které jsem už zapomněl, protože Trezor běžně nezapínám, tudíž nepoužívám z obavy že ztráty seedu. Ale teď, po našem polemizování zase začnu!

Všechny hesla a klíče od 2FA šli hned do Password managera! A paranoiu k odhalení seedu už tolik nehrotím. Klidně si už napíšu k jakému zařízení seed je a nemusím z toho dělat šifrované básničky. 🤣

Spadl mi kámen ze srdce, že proč vymýšlet stupidní zabezpečení když už to má svoje vlastní a ženiální?!? 🤗

Jaj! To jsem potřeboval slyšet a připomenout!

Díky Karle!

image


PS: Sexy trička, že? Máme je oba z e-shopu Ftipny Tricko. 👕🤓
Co na to @cleverbot?
Sort:  

me na password manageru vadi to, ze obcas potrebuju prihlasnei nekam bez internetu a k tomu to pouzit nejde... takze jsme skoncil u KeePass2 ktery uklada db do encfs svazku ktery odemikam trezorem...
Skoda jen, ze ne vsechny burzy podporuji U2F (ktere trezor taky umi)

Víš o tom, že jsi nudný, @cleverbot?