Sedmkrát 10+

in #cesky3 years ago

Posledních sedm dní, respektive šest a nedokončený dnešek, jsou pro mě z kurátorského hlediska těmi nejvýnosnějšími vůbec. Možná ne z hlediska absolutní výše kurátorských odměn, ale určitě z hlediska stability. Je to totiž poprvé, kdy se mi podařilo dosáhnout kurátorské odměny 10 a více hive denně sedm dní v řadě. Malý krůček v době, kdy hive spadl o víc než třetinu své víkendové hodnoty. Ale z dlouhodobého hlediska super.

image.png

Když ke kurátorské odměně připočítám výnosy z "úroku" u HP a to něco málo, co si za své dva tři posty týdně plus reporty Actifitu vypíšu, jsem asi na 5 000 relativně bezpracných hive ročně. A to je konzervativní odhad, reálně je to spíš o tisícovku nebo dvě víc.

Kurátorská, tedy relativně bezpracná, odměna je pochopitelně dána hlavně aktivitou v českém rybníčku - mám nastavený autovote pro každého, kdo se tu snaží a něco tvoří. Takže díky za to :)

Sort:  

Pěkně. Vítej v klubu :)

Bez názvu.png

Další meta je 100+ za týden a pak 500+ za měsíc. Ta poslední mi zatím odolává, ale už měla párkrát taky namále :)

Krásná práce 😀

proč máš VP jen 63.4% ???
tvoje Curation APR je 11.2%
moje je stabilní už dlouho +-12.7%

Asi bych mohl mít efektivnější kurátorství, ale takhle mi to přijde nejlepší.

no a nechceš rozvést svými mozkovými zavity pro mě to "přijde nejlepší" prosím? :)

To je otázka emocí, ne logiky :) Nemám vytipované autory, pro které se vyplatí hlasovat. Hlasuju v #cesky a občas jen tak pro nové články, co mě nějak zaujmou, napříč celým Hive. Když mi teda přijde, že mám moc VP, což je cca u 70 %.

no právě těch 70% mě zajímá já mám stop loos někde na 96% myslím... a když chci manuálně rozdat hlasy tak to dělám páč to dělám tak málo často že to nemá žádný signifikantní význam... tak mě zajímá proč ty jsi se usadil někde kolem těch 70%

Přijde mi, že pak ta VP neleží ladem.

no a není to jen pocit, když teda by mělo platit že můžeš dát 12 plnejch hlasů za den? :) a když já dávám +- 10% hlas tak pak mám na den takových 120 hlasů

win - win - !wine


Cheers @hairyfairy, Thank You For Inviting @godfish To A Glass Of WINE.
At The Moment You Don't Have Enough WINE Staked To Order A Glass Of WINE From @wine.bot.
Please Refill Your Barrels By Directly Buying WINE From Marketplace & Make Sure You Have Atleast 25.00 WINE In Staked Wallet.

wine-greeting
Total Purchase : 17042.825 WINE & Last Price : 0.280 HIVE
HURRY UP & GET YOUR SPOT IN WINE INITIAL TOKEN OFFERING -ITO-


WINE Current Market Price : 1.300 HIVE

Winebot nevyšel, tak to zkusím jinak: !BEER for a bee!


Hey @godfish, here is a little bit of BEER from @hairyfairy for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Sedm dní, které otřásly světem...

Kde se hrabu se svýma 0,20....
!BEER

Tak jako všude jinde, i tady platí, že peníze dělají peníze.

takže je potřeba mít Hive za $12 a nebudeš muset nic dělat :D

Tak u sedmi už by se s tím asi dalo vyžít :))

mě by stačilo pro začátek i $4.5 :)