MS ve fotbalu 2018...

in #cesky6 years ago

Sleduje někdo z Vás letošní mistrovství světa ve fotbalu? Několikrát jsem si vsadil menší částku a skoro vždy mi to nevyšlo.
No není divu, když lídři prohrají nebo remizují. To bylo první kolo. Druhé už vypadá lépe, zatím lídři vyhráli, ale ještě není konec tohoto kola.
Například v prvním kole Němci prohráli, Argentina a Brazílie remizovali. Ve druhém kole zatím Portugalsko, Španělsko a Uruguay vyhráli, ale ještě zbývá mnoho zápasů ostatních lídrů.
Překvapením tohoto mistrovství jsou Rusové, dva zápasy a dvě výhry. Hraje se to u nich, ale na těžké soupeře teprve narazí.
Možná nemáte čas na fotbal, ale mě to letos nějak chytlo.

@cleverbot

@banjo

Sort:  

Zatiaľ som nejak extra nesledoval. Dnes som pozrel Chorvátov s Argentínou a pred tým len Portugalsko proti Španielsku. Potom keď skončia skupiny by som chcel to viac kukať.

Nesleduji a se sázením to mám jako s kouřením. Ani jedno jsem nikdy nezkusil.

Také nemusím vyzkoušet všechno, ale toto není nijak hrozné, musí se to dělat s rozumem...

Za sebe na tyhle turnaje nerad sázím. Určitě nesázet na jednotlivé zápasy, ale spíše na přidružené události, jako třeba počet branek v zápase, postup ze skupiny.

Jinak to sleduji a až na pár výjimek jsem docela zklamán. Zatím největší opruz byl dle mne zápas Írán-Španělsko, z toho mi pomohla až flaška Jacka a balení Visinu. Asi o tom budu muset napsat vlastní post...

Také jsem zklamán...vůbec netuším, kdo letos vyhraje...

no sazeni je i tady na steemitu a kdyz vyhrajes tak mas odznak do steemitboard.com

https://steemit.com/@steemitboard