Jeden zo spôsobov, ako dostať upvoty od podporovateľov - hlavne pre začiatočníkov na steemite

in #cesky6 years ago (edited)

image.png

Článkov o tom, ako zvýšiť sumu za článok je na steemit-e halda... Priznávam bez mučenia, že to boli prvé veci, čo som hľadal, keď som začínal.
A to odporúčam všetkým začínajúcim. Či je to dobré alebo zlé, neriešim. Ja hovorím, že dobré, lebo ťa to podporí... A na druhej strane, ako sa hovorí, keď dávajú, ber... Lebo to je to, o čom chcem napísať - sú tu proste ľudia, ktorí majú silnejší hlas a oni chcú a aj podporujú ostatných, ktorí chcú písať.

No k veci - čo som urobil a funguje:
Ak chcete dostať porciu upvotov za článok od podporovateľov, regnite sa aj do Minnow Support Project - treba si ich pridať do discordu, len mi nechcelo vygenerovať pozývací link (ale keď ho nájdem, dám ho do komentu). Ich kanál discord je "Peace, Abundance and Liberty". Keď už budete na ich discord kanáli - sú tam ďalšie inštrukcie - ale v podstate jednoduché - regneš sa, pošleš 0.001 steemu na @minnowsupport - regnú ťa.

Tu je pekný jednoduchý postup, ako to urobiť: https://steemit.com/minnowsupportproject/@rougebot/a-quick-guide-to-register-on-palnet-msp-minnow-support-project

No a potom zase cez discord dáš v sekcii #upvote do riadku $upvote a link článku - a hotovo. Fakt to funguje - veď sa pozri na moje články - hodí ti to koment do diskusie - ale urob určite najprv registráciu...

Určite to pomôže a motivuje - hlavne na začiatku - veď keď niečo robíš (opakujem: keď dávajú, ber)... Treba ale pamätať na to, že keď ti upvotnú článok, tak ďalší ti môžu až po 30 a niekedy 36 hodinách - teda vždy len jeden za čas...

Ak máte niečo podobné, sem s tým - do komentu.

Pravda je, aj toto sa dá zneužívať - ako všetko, lebo potom aj za šitpost máte odmenu. Ale rob tak, nech to má úroveň, nedávajte článok za každú cenu, len nech ti zaň platia... nehovorím, že moje články sú najsamfasa - to nie sú, ale držím sa toho, že keď to napíšem, nech to niečo prinesie, nech to aspoň ukáže , čo si myslím, lebo sa môžem a chcem slobodne vyjadriť. Chápeš...

Sort:  

Už aj ja som medzi rybami,dik

Píšou mi furt že spí :D stalo se ti taky?

Jasne, im sa tiež dopĺňa Power. Treba počkať

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by jobris from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.