You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Jak rozhodně ano] – #1: 40 % dolů!

in #cesky6 years ago

S tím souhlasím. Na to jsem úplně zapomněl, na prací prášky, a pak kafe, pasty, šampóny… Tam to lítá, ale já se třeba tomu praní raději vyhýbám velikým obloukem (—: viz má nehoda.

Ono i u mléka jde o dost. Teď měli (připadám si fakt zvrhle, když píšu, jak slevy nehoním, přitom vím „kde co a jak“ :-D – ale mám své zdroje!) v Albertu jedno polotučné za 7,90, což při kartonu dá už pajdičku, uvažujeme-li průměrnou cenu 12,9
za krabici. (—:

Pokud někdo jde koupit kávu, prací prášek, aviváž, mléka, a jinou drogerii, je schopný tu polovinu ušetřit. Z toho, co jsem napsal může jít klidně o pět stovek... Asi přehodnotím svoji situaci. To by byly momentálně dva Jägry navíc.

Sort:  

Vezmi si ještě úsporu na dopravě. U mne v zimním období naleji každý měsíc do nádrže za 2-3 tis.. Takto jezdím prosinec, leden, únor. Zbývající měsíce jezdím převážně na skútru. Teď už to jsou jednoduché kupecké počty.
Na občasné pojížďky s kárkou mi většinou vystačí jedna nádrž.

Jasně, pokud to zboží kupujeme opravdu ve velkém, tak už jsme zase jinde.