Pohříchu nezásadní text...

in #cesky4 years ago

Tak takové malé shrnutí o steemitích tokenech na začátku... Trdo trdluje a pivo teče. Tady všechno vpořádku. Mám ale dojem, že kafe není a shop přestal shopit... Konec konců, nula od nuly pošla. Derangered nevím. Tam jsem se zastavil na 4 kusech. Nemohu vyzkoušet. Proč já si ten kousek vlastně nekoupím?

Afity na Actifitu spadly v posledních týdnech o 20%. Zajímavé je, že marže nákup-prodej zůstala na 25%. Čehož využívám. Rejžuju tak denně asi 0,3 steemu. (Což se teda nevyplatí, ale potěší.)

SNAX se propadly do pekel... Za tuhle cenu nechci prodávat. A tak hromadím a čekám. Je pravděpodobnější, že se nedočkám. Ale co kdyby...

Drugwars jsou stejné, možná v bleděmodrém. Taky jsem přestal za tuhle cenu prodávat. A myslím, že se lepší nedočkám. Snad až vypukne závěrečná bitva... To by se mi možná podařilo prodat DWD nějakému zoufalému nepříteli, aby mě mohl porazit...

A vůbec já na Steemitu. Mám nějakých 2.500 SteemPower. Cena se převaluje někde mezi 200 - 400 USD. Já do toho nedal ani korunu. Ale je to práce skoro za tři roky. Je to spíš investice, nebo zábava?

Mám ve steemu prakticky celá svoje kryptoměnová aktiva. Na Freebitcoinu mám pár desítek tisíc satoshi. Pak mám něco na coinpotu. (Do sta tisíc satoshi.) A pak ještě na yannik.biz Když se mi tam či tam nahromadí právě sto tisíc, posílám si na Steemit a měním za steem...

Ty faucety udržuju spíš jako tradici. Prostě to dvakrát za den projedu... Jářku, napadlo mě, udělám si teď a tady nábor referralů, proč ne... Nejzajímavější je celkem neznámý Yannnik.biz (http://yannik.biz/?ref=50805) To je můj referalský odkaz. Lze použít i bez, samozřejmě.

Co je na něm zajímavého? Samozřejmě, dávají nějaké to satoshi... Základních je asi 20 za hodinu. Pomocí věrnostního bonusu až 40 za hodinu. Pak máte 15% z referrala. Mám jich 5. No a můžete si plnit obvyklé questy... (Většinou vyplňování dotazníků. Kdo vyplňuje ty české, ví, o co jde.)

Za vyplňování dostanete nějaké to satoshi do peněženky. A zvyšuje se Vám časem něco, čemu říkají level. Za vyšší level je taky vyšší odměna. Je třeba sledovat, kolik se po jaké době vypácí. Někdy jsou různé promo akce... Třeba 120 satoshi za hodinu atd. A za 4 hodiny dostanete jen 35... Můžete si své pidizisky nahnat i jinak.

Proč se mi ten faucet kromě výše odměny líbí? Vím, že vyplácí. Mám i tady na Steemitu referrala. Může potvrdit... A pan majitel vystupuje na faucetu se svým plným jménem a adresou. Prý od roku 2015... A součástí je i IOTA faucet...

Koukám, že zase píšu o něčem jiném, než jsem původně chtěl. Teď už ale text prodlužovat nebudu. Dám ještě jeden večer...

Sort:  

Díky za zajímavé info o tokenech. :-)
!trdo
!COFFEEA
!BEER

Congratulations @garygeo1, you successfuly trended the post shared by @krakonos!
@krakonos will receive 0.02487712 TRDO & @garygeo1 will get 0.01658475 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Pěkně jsi se rozepsal :-). Kávovar měl ucpané trysky, ale dnes ho vyčistili, takže !COFFEEA už zase teče.
!BEER
!trdo

#milkandtators

Congratulations @bucipuci, you successfuly trended the post shared by @krakonos!
@krakonos will receive 0.16700175 TRDO & @bucipuci will get 0.11133450 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

!BEER
!trdovoter
!COFFEEA
!shop

Congratulations @jjprac, you successfuly trended the post shared by @krakonos!
@krakonos will receive 1.12642650 TRDO & @jjprac will get 0.75095100 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @garygeo1 for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @womic for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @bucipuci for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.

Za mě.. Vůbec nemám tušení co ty
!trdo
!shop
!coffeea
!Beer
znamenají

Congratulations @zirky, you successfuly trended the post shared by @krakonos!
@krakonos will receive 0.00000000 TRDO & @zirky will get 0.00000000 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

A chceš, abych Ti to vysvětlil? Je to možnost získat nějaké tokeny. Které teda nemají valnou hodnotu, ale halíře dělají talíře a hodl je základ všeho...

Jo. Tak trochu chápu. Jen že jsem taky zkusil třeba to !trdo a hodilo mi to to tam nulové hodnoty. A jindy žádná reakce

Abys mohl dávat, musíš sám nějaké mít. Někdy stackované, jindy stačí nestackované... Umíš se pohybovat na steem-engine.com ? Díval jsem se (protože veřejný blockchain), nějaké tokeny tam máš...

Jo. Díval jsem se se že tam něco je, ale vůbec netuším co s tím

Vracím se na začátek. Chceš, abych Ti vysvětlil, jak to funguje?

Klidně. Není to k zahození. Napiš článek

你好鸭,krakonos!

@zirky给您叫了一份外卖!

@ericet 村长 迎着海啸 被浣熊拖着 给您送来
水果月饼

吃饱了吗?跟我猜拳吧! 石头,剪刀,布~

如果您对我的服务满意,请不要吝啬您的点赞~
@onepagex

rock


You win!!!! 你赢了! 给你1枚SHOP币!

scissors


You win!!!! 你赢了!我这新手村猜拳小能手的名号让给你了! 给你1枚SHOP币!

paper


You win!!!! 你赢了!愿赌服输! 给你1枚SHOP币!

Coinpot je dobrej? Kdyžtak pošli referal

Coinpot je mikrovalet, na kterém visí 7 faucetů... Dám o něm článek. Proč je pro mě zajímavý. Ref.odkazy bych poslal když tak přes Discord.
!COFFEEA
!BEER
(Cením si Tvého zájmu, který se pro mě může potenciálně monetizovat...)


Hey @ritxi, here is a little bit of BEER from @krakonos for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.

coffeea Lucky you @ritxi here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness

Dal jsem článek sem a odkazy na Discord. Chodíš tam?

Congratulations @jjprac, 2.44% upvote has been shared with your successful call on the post that shared by @krakonos!


Support @trendotoken projects by delegating : 100SP , 200SP , 500SP , 1000SP , 2000SP


Hey @krakonos, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Congratulations @krakonos!
Your post was mentioned in the Steem Hit Parade in the following category:

  • Comments - Ranked 9 with 47 comments

coffeea Lucky you @krakonos here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness

coffeea Lucky you @krakonos here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness

coffeea Lucky you @krakonos here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness

Congratulations @krakonos, your post successfully recieved 1.31830537 TRDO from below listed TRENDO callers:

@garygeo1 earned : 0.01658475 TRDO curation
@bucipuci earned : 0.1113345 TRDO curation
@zirky earned : 0 TRDO curation
@jjprac earned : 0.750951 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site