You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jídla člověku prospěšná

in #cesky6 months ago

Třeba se konečně vynaleznou Amarouny... Budou se vyrábět průmyslově z odpadu z městských čističek a prodávat posypané DDT na posílení imunity.

Anebo... Lidské mozky budou přehrány na nějakou neuronovou strukturu Centrálního mozku lidstva, kde si bude každé vědomí žít svůj věčný život nesvázaný s realitou...

Za dvacet let si to ale už neřekneme. Já ještě umřu v tom starém světě. Ten nový čeká jen Tebe.

Sort:  

Věř nebo ne, Amarouny jsem si musel vygooglit :)

Když myslíš... On to stále ještě nebude žádný vysoký věk. Nebo by nebyl.

No, jo... Mladík, no... 😉 Naše děti taky amarouny neznají...😉

Tak ještě abyste se s nimi o ně dělili, že ;)

Já jsem Návštěvníky taky neviděl. Ale za mě to slovo doslova zlidovělo. Teď už zase zjevně upadlo v zapomění.

Jářku, uvidíme. Co a jak bude.

Přes weekend hodlám dost psát. Taková pracovní terapie.